Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

työttömyysturvatietojen muuttaminen

t.p.
18.01.2017 |

Olen sähköisen asiointipalvelun kautta katsonut mitä tietojani työkkärissä on aikoinaan kirjattu minusta. Sinne on kirjattu vanhemmistani jotain, joka on käynyt keskusteluissa ilmi. Mielestäni tämä ei ole tieto, jonka tulisi näkyä tiedoissani. Voikohan tällaista saada poistetuksi? Kokemuksia???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä sieltä saa pois ja miten. Itsellänikin on tietoja, jotka haluaisin poistattaa.

Vierailija
2/4 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huomasin, että tietoihini oli kirjattu asioita, joita kuvittelin juttelevani off the record virkailijan kanssa. Hän itsekin sanoi jotenkin niin, että muuten vaan kyselee. Mielestäni aika törkeää. Nyt asiat ovat siellä vielä 20 vuoden päästäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan ottaa sinne yhteyttä ja mainita, että haluaa tietyt asiat pois sieltä ja perustelee asian. Tuskin moni varmaan viitsii nähdä vaivaa asian eteen.

Vierailija
4/4 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän tietoja ei voi itse muokata? Minulla on peruskoulun keskiarvo ja 90-luvulla keskeytettyjä koulutuksia ym. tietoja, joilla ei ole mitään tekemistä työnhakuni kanssa näin 30 vuotta ja useampi tutkinto myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi