Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hämmentynyt

Vierailija
18.01.2017 |

olen minä tässä nyt. Olen ollut suhteessa 5v mieheni kanssa. Mieheni kautta olen tutustunut muutamaan tämän kaveriin, joita sillointällöin tavataan. Eräs.tyyppi on tosi mukava ja rento sekä hauska. Olen aina tykännyt tästä tyypistä. En siiis romanttisessa mielessä. Hämmentää, kun hän kerrattain nipisti minua pepusta kun käheli takanani. Olimme porukalla matkalla iltaelämän viettoon. Tällä tyypilläkin on siis avovaimo. Tämä tyyppi on isein pyytänyt minua tanssimaan kanssaan , koska mieheni ei ole sellaist tyyppiä eli hän ei ruukaa tanssia. Ihan kavereina olemme tanssineet,ei siis mitään tangoa tms vaan tavallaan hitaita tai jonkun bändin soittaessA, kuitenkin niin että pidetään toisitamme kiinni. Joskus ollut tunne että tyyppi katsoo minua pitkäään kun on puhun jotain kun porukalla istumme. Voisikohan olla ihastunut minuun? Tuntuupas lapselliselta kirjoittaa tänne. Tästä tapahtumasta on aikaa. Mutta en käsitä miten minä olen nyt viimeaikoina alkanut miettimään tätä tyyppiä.. En tänäänkään ole saanut mielestäni.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Katsoo minua pitkään kun on puhunut jotain". Ääähhh tuossa on ylimääräinen lause joka piti poistaa. Tarkoitan että kun esim.istumme porukalla,olen usein huomannut että hän katsoo minua pitkään. On hyvä kaveri miesystäväni kanssa. Yllätyin kovin kun puristi pepusta. Onko muille käynyt näin? Ajatuksia?

Vierailija
2/2 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseestä nipistäminen ei tarkoita Y-H-T-Ä-Ä-N mitään. Lopetapa ne prinsessaharhailut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla