Monensillako treffeillä voin kysyä treffikumppanin mielipidettä lasten kurinpidosta?
En nimittäin suvaitse itse mitään luunappeja ja tukkapöllyjä, minulla oli ihan tarpeeksi väkivaltainen lapsuus.
Luin myös hämmästyksekseni, miten jotkut äidit tällä palstalla kertoivat, että on ok "kasvatusmenetelmä" saattaa pikkulapsi sellaiseen tilanteeseen, missä hän aivan tarpeettomasti loukkaa itsensä, Tämä teki minut todella surulliseksi.
En haluaisi tuhlata elämääni yhtään tällaisten sivistymättömien ihmisten parissa. Miten siis toimia?
M23
Kommentit (10)
Aihe on ilmeisesti tabu tällä palstalla. Naisilla on kai miesten kohdalla tärkeämpiä kriteerejä kuin jokin oman lapsen kasvattaminen.
M23
Hah, naisia kiinnostaa kasvatusasiat kuin kilo paskaa! :D Treffeillä päässä pyörii vaan, että maksaako mies kahvikupin vai ei.
Jos asia on sinulle kynnyskysymys, kannattaa se kysyä silloin kun lapset tulevat muutenkin puheeksi.
Jos sinulla on lapsia, ja kysyisit asiasta esim kolmansilla treffeillä, ymmärrettävää.
Jos sulla ei ole lapsia ja kysyisit ennen kuin on vakaa seurustelusuhde, friikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on lapsia, ja kysyisit asiasta esim kolmansilla treffeillä, ymmärrettävää.
Jos sulla ei ole lapsia ja kysyisit ennen kuin on vakaa seurustelusuhde, friikkiä.
En suostu vakaaseen seurustelusuhteeseen ennen kuin tiedän, että ajattelemme kasvatuksesta ja kurinpidosta samoin. Tämä on kynnyskysymys. Aloituksessani kysyinkin, että milloin asiasta on soveliasta puhua, naisten mielipidettä asiaan.
M23
Palstan naisten kasvatusideologiat ovat niin merkillisä että he vaikenevat asian kuoliaaksi.
Asia tulee ajankohtaiseksi vasta sitten kun äiti on lapsen tukassa kiinni ja retuuttaa täysin itsehillintänsä menettäneenä.
Minä kysyn vaikka ensimmäiseksi kysymyksekseni, jos asia sattuu kiinnostamaan ja tekee mieli kysyä. Mikä suhde se sellainen on, missä ei saa kysellä mitä ikinä huvittaa ja koska huvittaa?
Nainen hoitaa puhumisen ja kasvatusasiat ovat ehkä 3056. asia listalla.