Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Hesburgerissa ei anneta automaattisesti kantta ja/tai pilliä juomaan?

Vierailija
18.01.2017 |

Todella epämiellyttävää yrittää ilman pilliä juoda jäähileistä juomaa! Miksi ne eivät ole jossain siten, että asiakas voi itse ne tarvittaessa ottaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella epämiellyttävää yrittää ilman pilliä juoda jäähileistä juomaa! Miksi ne eivät ole jossain siten, että asiakas voi itse ne tarvittaessa ottaa?

Turhaa roskaa

Vierailija
2/7 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovathan ne. Niitä saa sieltä mistä voi ottaa ketsuppiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaan ei voi vastata, vaikken työntekijä enää olekaan, mutta niiden kirjaaminen tiettyyn järjestelmään heittävät puljun omat luvut päin häränpyllyä. Siksi niitä ei automaattisesti mukaan tupata jos syöt paikanpäällä. Pyydä, jos haluat.

Ne jäät voi myös pyytää jättään poies.

Plus säästäähän se luontoa, kun karsitaan turhaa roskaa.

Vierailija
4/7 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle ainakin annettiin tänään Helsinginkadun Hesessä Hesassa. Tämä tapahtui ekaa kertaa, joten olin vähän ihmeissäni.

Vierailija
5/7 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakasplavelijoita ei kiinnosta palvella, siksi.

Vierailija
6/7 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut aikoinaan monta vuotta pikaruokaravintolassa, ja meille painotettiin että _ei_saa antaa kantta tms ellei asiakas sitä erikseen pyydä. Mukaan otettaessa on eri juttu. syy oli ilmeisesti tavaroiden suuri hävikki, jota yritettiin hillitä säästämällä kaikessa mikä ei ole välttämätöntä. Siksi esim juomiin tulee aina jäitä jos ei erikseen pyydä ilman, että limsauutetta kuluisi mahd vähän kun on jäitä pohjalla..

Vierailija
7/7 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan hyvä, varsinkin sisällä syödessä sitä kantta ei oikeasti tarvitse. Ja jos kotona osaa juoda mukista ilman pilliä, niin luulis onnistuvan muuallakin.

Vähemmän jätettä, pienemmät kulut raflalle ja parempi ympäristölle.