Tuttavan perhe hajoamassa ja talo menee myyntiin. Paljon kehtaa tarjota alle markkina-arvon?
Asunto suuressa kaupungissa, ok aluetta, 7km keskustaan.
Kommentit (13)
No jos tarjoot alle markkina-arvon, käy 2 juttua: 1) et saa ko. Kämppää ja 2) menee välit noihin tuttuihin. 10% alle pyyntihinnan voit kokeilla.
No mieti mitä on välittäjän palkkio olis ja tarjoa sillai alakanttiin, että voit sanoa että sen verran tulee säästöä kun myyvät suoraan sulle ilman välikäsiä. Plus ajan ja vaivan säästä heille.
Tarjoat sen verran kun sinulla on varaa maksaa tai mikä on mielestäsi se hinta minkä voisit talosta maksaa, mitä väliä sillä on kenen talo se on?!?
Voi olla että menee ihan täyteen hintaankin joten tarjoa sellainen hinta mikä mielyttää myyjää ja sinua tai voit jäädä nuolemaan näppejäsi;) se kenen talo on tällä hetkellä ei vaikuta mitenkään myyntiin..
Niin paljon, kuin on pokkaa. Eri asia sitten auttaako se mitään ja teetkö tällä tavalla hallaa ystävyytenne väliin.
Ite en oikein osaa kuvitella itseäni tuttujeni kotiin asumaan. Vaikka eihän sillä pitäisi olla mitään väliä. Nää on näitä hassuja mietteitä.
Miksi kukaan henkisesti terve ihminen tarjoaisi alle markkina-arvon? Odotatko kieli pitkälle itsellesi voittoa toisen erolla? Yök.
Ap, miksi ihmeessä tarjoaisit alle markkinahinnan? Kun kuitenkin ne laittaa sen myyntiin ja joku muu voi ihan hyvin maksaa siitä sen markkinahinnan.
Tyrsk :D Minä tarjosin juuri työkaverille 80 000e hänen talostaan, oikea talon hinta on lähemmäs 200 000 :D Ei suuttunut työkaveri, naureskeltiin molemmat ;)
En tajua miten joku ystävyys voisi loppua tuollaiseen asiaan :D
Käytätkö ap useinkin vaikeassa tilanteessa olevia ihmisiä hyväksi?
Vierailija kirjoitti:
Tyrsk :D Minä tarjosin juuri työkaverille 80 000e hänen talostaan, oikea talon hinta on lähemmäs 200 000 :D Ei suuttunut työkaveri, naureskeltiin molemmat ;)
En tajua miten joku ystävyys voisi loppua tuollaiseen asiaan :D
Oliko työkaverisi eron takia myymässä?
Kun minä erosin ja talo laitettiin myyntiin niin olisin sen kyllä kaverilleni myynyt markkinahintaan. En kaverialennuksella.
Jos joku kavereistani olisi sen ostanut niin tuskin olisin kylässä siellä käynyt.
Liikaa muistoja hyviltä ja huonoilta ajoilta.
Voithan sä tarjota ihan kuinka vähän haluat, mutta tuskin hyväksyvät sun ostotarjousta.