Lievästi autistinen tyttöystäväksi?
Voisitko seurustella tytön kanssa jolla on lievä autismi. Tämä ei näy päälle. Joskus voi olla omituisia ilmeitä, mutta tähän vaikuttaa myös minun hahmotushäiriöni. Olen etsinyt sopivaa poikaystävää jo jonkin aikaa, mutta yleensä sopivat ovat valitettavasti jo varattuja. Olen kauniiksi kehuttu, mutta kauneus on katsojan silmissä. Vähän ylipainoa löytyy, mutta ei kai se haittaa. Miehen pitäisi olla komea, älykäs ja hyvässä työssä. Voisimme keskustella monista asioista. Minua on sanottu älykkääksi ja pikku professoriksi joka tietää kiinnostuksen kohteistaan kaiken. Seksi säästetään sitte avioliittoon! Olen kovia kokenut, joten miehen pitäisi osasta lohduttaa minua ja auttaa. Hahmotushäiriön takia en aina tiedä mistä siivous pitäis aloittaa, joten tarvitsen siinä apua. Eläimistä ja lapsista pitää sit pitää!
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Eli miehen pitäisi olla komea, älykäs ja hyvässä työssä ja sinä itse -kaikella kunnioituksella- olet autisti ja hieman ylipainoinen.
Naurettava trolli.
Reaalielämässä lievästi autistinen voo hyvinkin olla kiinnostava nainen kuvailun tyyppisten miesten keskuudessa. Autisteilla on monesti jokin kiinnostuksenkohde, johon suhtautuu kunnianhimoisesti. Jos asia ei rajoita normaalia elämää, tuo voi olla kiinnostava piirre kunnianhimoisten miesten silmissä. Edellyttäen myös, että nainen on ulkoisesti kunnossa(normaalipainoinen) ja autistisuus todellakin lievää.
Mutta epäilen, että tällainen tekisi aiheesta aloituksia Vauva-palstalle.
Taas odotetaan Jarmoa kylään ja kuunnellaan samalla romanttista musiikkia sängyssä prinsessamekossa.
Ihan hyvännäköinen tyttö! Ottakaa nopeasti ennnen kun mä otan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne "komeat, älykkäät, hyvässä työssä olevat" kovin usein ole kiinnostuneita vähä-älyisestä, omissa eritteissään ja harhoissaan elävästä sairaalloisen ylipainoisesta narsistista. Mitä annettavaa sinulla olisi sille miehelle?
Miksi yrität pahoittaa toisen mielen?
Hups anteeksi, olen katsos asperger enkä ymmärtänyt että voisit pahoittaa mielesi tästä.
No siinä tapauksessa tuon toisen tulisi pyytää anteeksi sinulta kun syytteli noin kamalasti ja aiheutti traumoja :(
Olettepa törkeitä!
Sinä olet!
Mitäs törkeää olen nyt sanonut!
Vierailija kirjoitti:
Ota sinä vain!
Vierailija kirjoitti:
Olet selvästi niin tasokas henkilö ettei sua vastaan pysty tämmöinen köyhä mies kilpailemaan, ole hyvä vain :) Naisia nyt maailmassa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että on hyvännäköinen? Onko kuva jossain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että on hyvännäköinen? Onko kuva jossain?
Joo, ei ole minulla mahkuja noin hyvännäköiseen naiseen mitenkään :D Pidä hyvänäs.
T. se köyhä
Minulle kyllä kelpaisi! Mutta olen naimisisas!
T. Lääkäri
Vierailija kirjoitti:
T. Lääkäri
Tunnetko sen sinkkumiehen joka tuon ottaisi? Vihjaa sille että on vapaata riistaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Lääkäri
Tunnetko sen sinkkumiehen joka tuon ottaisi? Vihjaa sille että on vapaata riistaa!
Kaikki ystäväni ovat valitettavasti avioliitossa.
T. Lääkäri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Lääkäri
Kaikki ystäväni ovat valitettavasti avioliitossa.
T. Lääkäri
Ei taida sinun/heidän avioliitto/liitot olla kovin hyvällä tolalla kun sanot valitettavasti. Mitä jos ottaisit eron ja Hennan?
Vierailija kirjoitti:
Asiallinen ketju!
Vastaukset eivät ole sitä!
Vierailija kirjoitti:
Voisitko seurustella tytön kanssa jolla on lievä autismi. Tämä ei näy päälle. Joskus voi olla omituisia ilmeitä, mutta tähän vaikuttaa myös minun hahmotushäiriöni. Olen etsinyt sopivaa poikaystävää jo jonkin aikaa, mutta yleensä sopivat ovat valitettavasti jo varattuja. Olen kauniiksi kehuttu, mutta kauneus on katsojan silmissä. Vähän ylipainoa löytyy, mutta ei kai se haittaa. Miehen pitäisi olla komea, älykäs ja hyvässä työssä. Voisimme keskustella monista asioista. Minua on sanottu älykkääksi ja pikku professoriksi joka tietää kiinnostuksen kohteistaan kaiken. Seksi säästetään sitte avioliittoon! Olen kovia kokenut, joten miehen pitäisi osasta lohduttaa minua ja auttaa. Hahmotushäiriön takia en aina tiedä mistä siivous pitäis aloittaa, joten tarvitsen siinä apua. Eläimistä ja lapsista pitää sit pitää!
Ei mitään väliä jos estotonta seksiä on riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiallinen ketju!
Vastaukset eivät ole sitä!
Niin, sinun!
Jaahas. 34-vuotias on tyttönen ja hieman ylipainoa tarkoittaa käytännössä 126 kiloa.