Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lievästi autistinen tyttöystäväksi?

Vierailija
18.01.2017 |

Voisitko seurustella tytön kanssa jolla on lievä autismi. Tämä ei näy päälle. Joskus voi olla omituisia ilmeitä, mutta tähän vaikuttaa myös minun hahmotushäiriöni. Olen etsinyt sopivaa poikaystävää jo jonkin aikaa, mutta yleensä sopivat ovat valitettavasti jo varattuja. Olen kauniiksi kehuttu, mutta kauneus on katsojan silmissä. Vähän ylipainoa löytyy, mutta ei kai se haittaa. Miehen pitäisi olla komea, älykäs ja hyvässä työssä. Voisimme keskustella monista asioista. Minua on sanottu älykkääksi ja pikku professoriksi joka tietää kiinnostuksen kohteistaan kaiken. Seksi säästetään sitte avioliittoon! Olen kovia kokenut, joten miehen pitäisi osasta lohduttaa minua ja auttaa. Hahmotushäiriön takia en aina tiedä mistä siivous pitäis aloittaa, joten tarvitsen siinä apua. Eläimistä ja lapsista pitää sit pitää!

Lievästi autistinen tyttöystäväksi?

Vaihtoehdot

Kommentit (47)

Vierailija
2/47 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas 66.6%!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana oot!

Vierailija
4/47 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset on näin suvaitsemattomia?

Vierailija
5/47 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset yrittää edelleen esittää Hennaa? Jos haluatte keskustella siitä niin aloittakaa ketju ilman sitä kopioimista ja psykiatreja.

Vierailija
6/47 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hennalle olisi oikeasti sopivia vaikka millä mitalla.

Vierailija
7/47 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset yrittää edelleen esittää Hennaa? Jos haluatte keskustella siitä niin aloittakaa ketju ilman sitä kopioimista ja psykiatreja.

Onko joku sanonut olevansa Henna?

Vierailija
8/47 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on sanonut Hennaa älykkääksi?

Vierailija
9/47 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hennalle olisi oikeasti sopivia vaikka millä mitalla.

Niin olisi ja ainakin yksi sen facebook kavereista vaikutti viime vuonna vielä oikeasti kiinnostuneelta, mutta ei kai kelvannut prinsessalle koska on niitä "yksinkertaisempia tyyppejä"

Vierailija
10/47 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voit. Seurustelet juuri sen ihmisen kanssa mikä tuntuu sinusta oikealta. Älä välitä mitä muut ajattelevat, aina on olemassa ihmisiä jotka vaan pyrkivät sanoillaan loukkaamaan toisia.

Vierailija
11/47 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne "komeat, älykkäät, hyvässä työssä olevat" kovin usein ole kiinnostuneita vähä-älyisestä, omissa eritteissään ja harhoissaan elävästä sairaalloisen ylipainoisesta narsistista. Mitä annettavaa sinulla olisi sille miehelle?

Vierailija
12/47 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne "komeat, älykkäät, hyvässä työssä olevat" kovin usein ole kiinnostuneita vähä-älyisestä, omissa eritteissään ja harhoissaan elävästä sairaalloisen ylipainoisesta narsistista. Mitä annettavaa sinulla olisi sille miehelle?

Miksi yrität pahoittaa toisen mielen?

Vierailija
13/47 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hups anteeksi, olen katsos asperger enkä ymmärtänyt että voisit pahoittaa mielesi tästä.

Vierailija
14/47 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievästi autistinen kelpaa,mutta ap ei tuon sepustuksen perusteella.

t.M

Vierailija
15/47 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kuuluu suhteeseen ilman avioliittoakin. Epäilyttää myös toi kauneus koska ylipaino ei ketään kaunista. Kuva pitäisi linkata mukaan muutenkin jos haluu oikeita vastauksia. Minkä ikäinen oot?

M26

Vierailija
16/47 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hups anteeksi, olen katsos asperger enkä ymmärtänyt että voisit pahoittaa mielesi tästä.

No siinä tapauksessa tuon toisen tulisi pyytää anteeksi sinulta kun syytteli noin kamalasti ja aiheutti traumoja :(

Vierailija
17/47 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinä tapauksessa tuon toisen tulisi pyytää anteeksi sinulta kun syytteli noin kamalasti ja aiheutti traumoja :(

Olettepa törkeitä!

Vierailija
18/47 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olettepa törkeitä!

Sinä olet!

Vierailija
19/47 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen ja kaunis? Paska vitsi

Vierailija
20/47 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehen pitäisi olla komea, älykäs ja hyvässä työssä ja sinä itse -kaikella kunnioituksella- olet autisti ja hieman ylipainoinen.

Naurettava trolli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi