Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaana 54, sai potkut alkosta pitkien kynsien takia.

Vierailija
18.01.2017 |

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä. Tosi kauniit noi vaaleat kynnet. Ei kyllä vaikuta työntekoon mitenkään, mulla on ollut yli 15 vuotta raksut, toimin tekstinkäsittelijänä eikä ole mitään ongelmaa.

Vierailija
2/43 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Preciouss.. iiiiiittt´s mine!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto. Varmaan kiva käsitellä kassaa ja rahaa noilla bakteerin kerääjillä.

Vierailija
4/43 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu mihinkään työntekoon. Persettä kun pyyhkii niin paskaa on kynnen alla. Ja me asiakkaat sitten saadaan pullot ja rahat noiden käsien kautta.

Vierailija
5/43 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerät kynnet.

Noistahan tulee jo nivelvaivoja senkin takia että niitä joutuu jatkuvasti varomaan.

Vierailija
6/43 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu mihinkään työntekoon. Persettä kun pyyhkii niin paskaa on kynnen alla. Ja me asiakkaat sitten saadaan pullot ja rahat noiden käsien kautta.

No Alkon työntekijät tuntien ne ei varmasti muuten pese ja desinfioi käsiään pyyhkimisen jälkeen.

Vierailija
7/43 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin määräaikaisena eräässä vanhusten hoivakodissa, jossa eräällä hoitajalla samanlaiset kynnet. Tosin paljon rumemmat. Pomo ei puuttunut asiaan mitenkään, koska kyseinen hoitaja oli hänen ystävänsä. Muille hoitajille huomauteltiin hiuksista tai vaatteista yms. Alkon myyjällä mielestäni kyseiset kynnet eivät haittaa mitenkään. Alkossa ei tarvitse välittää desinfioinneista/hygieniasta samoin kuin hoitoalalla.

Vierailija
8/43 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalat kynnet mutta laiton irtisanominen. Eikä alkossa tarvitse olla hygieniapassia. Onhan noita tollasia kynsiä useilla vaatekauppojen myyjilläkin. Ja järkyttäviä ripsienpidennyksiäkin olen nähnyt. Mutta silti voivat tuollaista työtä tehdä ihan hyvin. 

Mua surettaa kun kaikki 50v täyttävät naiset irtisanotaan. 

Vierailija
9/43 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynnet eivät mielestäni ole erityisen kauniit, mutta eipä tässä siitä olekaan kysymys. Alkon kassa ei ole koskaan tekemisissä pakkaamattomien elintarvikkeiden kanssa, joten irtisanomisperusteeksi riittävää hygieniaongelmaa ei noihin liity. Alamme liikkua todella syvissä vesissä, jos ihmiset ovat oikeasti sitä mieltä, että jonkun saa irtisanoa työhön liittymättömien esteettisyysseikkojen vuoksi. 

Vierailija
10/43 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kauniit kynnet, tosin työnantaja taisi olla eri mieltä jos potkut piti antaa. Jos nainen on todella pitänyt kynsiään 15 vuotiaasta saakka niin varmasti osaa käyttää niitä raapimatta ketään, eli oli todella aiheettomat potkut.

Vierailija
11/43 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä että voitti oikeudenkäynnin. Jos kerta pystynyt työskentelmään ilman mukinaa vuosia niin miksi potkut yhtäkkiä? Hygieenisuus syihin mielestäni turha vedota tuossa työssä. Eri asia jos jossain pullakassalla.

Vierailija
12/43 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin wt, ettei enempää voi olla. Tyypillinen perussuomalainen, näin se vaan menee.

Nuo kynnet ovat rumia, tyylittömiä ja ihan hirveitä bakteeripesiä. Tuollaisia ei yksinkertaisesti pysty pitämään puhtaina, joten 'eloa' niissä riittää.

Ei jatkoon!

Vierailija
13/43 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäkyntinen myyjä :)

Vierailija
14/43 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä on kotka.

Vierailija
15/43 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen työlainsäädäntö on perseestä. Kyllä työnantajan pitää saada itse määritellä mikä on soveliasta ja mikä ei. Myös sen kuka heillä tekee työtä ja kuka ei.

Vierailija
16/43 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalat kynnet, mutta aika naurettava syy kyllä antaa potkut :D Jollain toisella alalla voisin ymmärtää mutta en Alkossa, varsinkin jos kynnet on ollut tuollaiset vuosikausia eikä kukaan ole aikaisemmin valittanut.

Vierailija
17/43 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää onko kynnet 100% aidot,, jos ovat, tavallaan kuuluvat hänen persoonaan, joska kasvavat pitkiksi ja pystyy niiden kanssa elämään,

Mutta jos ovat feikit, eivät oikeasti kuulu persoonaansa vaan ovat kuin teatterilaisen maskit, siis 100% feikkiä, jotka voi jättää laittamatta ihan kuin hiuspidennyksetkään eivät oikeasti alunperin kuulu henkilön persoonaan.

Vierailija
18/43 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kynnet todellinen syy? Se ja sama.

Vierailija
19/43 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne potkut tulleet noin vaan. Kyllä myyjälle on sanottu aiheesta.

Tämä tapahtui yli 10 v sitten, veljeni on kaupassa töissä missä työehtosopimuksessa sanotaan ei saa olla näkyviä tatuointeja eikä lävistyksiä muuta kuin korvissa yhdet reiät. Saa olla vain vihki- ja kihlasormukset.

Tämä työsopimus on tehty yhdessä lakimiehen ja pamin edustajan kanssa.

Kaupassa on kaiken ikäisiä, miehiä, naisia, eri väristä mutta pomo ei voi sietää lävistyksiä eikä tatuointeja .

Siellä eräs hyvin pidetty kassa hommasi ekana sonnin renkaan. Hän joutui ottamaan sen pois, pomo sanoi tämä ei käy. Sitten kun hankki koko hiha tatuoinnin, sai työntekijä potkut, varsinkin kun halusi pitää vain t paitoja .

Hän sai hyvin lempeästi potkut, pomo oli kirjoittanut hyvin kauniin työtodistuksenkin, mutta työntekijä teki siitä huolimatta oikeuteen. Paitsi pamin lakimies sanoi suoraan ei onnistu, tulet häviämään.

Kynnet ovat rumat !!! Loistava työntekijä , minä en jousta, jään mielummin työttömäksi .

Järkeä ?

Onko kiva olla nyt lopun ikään työttömänä kun halusi välttämättä pitää kotkan kynnet

Vierailija
20/43 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jäi mietityttämään, että kuinka pienillä tunneilla se on oikeen tehnyt töitä, kun palkka on tuon suuruinen.