Jenni Vartiaisen uusi sinkku Turvasana ilmestyy keskiyöllä. Valvotteko että pääsette heti kuulemaan sen :) :O ????
Kammottavaa sköndää on tiedossa, hyi. Voisiko joku viedä tuon tytsyn hvettiin julkisuudesta?
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/15977736_1015445050051940…
Kommentit (17)
Immonen ja Mariska on poissa kuvioista, joten tulos ei voi olla kuin hirvittävää autotunetetettua paskkaa. Ja sitä sitten taas soitetaan joka paikassa vaikkei kukaan sitä halua kuulla.
ai eikö tuon ura ollutkaan ohi? Noo ei se kauaa enää kestä ja itse en ainakaan valvo. Ehkä ne palstan kaksi fania valvoo ja huomenna tekevät kymmeniä aloituksia uudesta biisistä
Vierailija kirjoitti:
ai eikö tuon ura ollutkaan ohi? Noo ei se kauaa enää kestä ja itse en ainakaan valvo. Ehkä ne palstan kaksi fania valvoo ja huomenna tekevät kymmeniä aloituksia uudesta biisistä
Tuolla muijalla on Facessa 150 000 fania, joten ehkä he kuuntelevat. Tällä palstalla ei ole faneja mutta Jenniäpä se kiinnostaa hevosen pilllun humpan vertaa :)
Instassa oli pätkä siitä biisistä, en haluaisi tuomita kokonaan kuulematta mutta tuon vidin perusteella en tykännyt.
En valvo edes lempibändieni/-artistieni biisejä, joten en kyllä hänenkään. Kyllä sitä sitten radiosta kuulee kyllästymiseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Instassa oli pätkä siitä biisistä, en haluaisi tuomita kokonaan kuulematta mutta tuon vidin perusteella en tykännyt.
Instassa tosiaan on 3 sekunnin pätkä eli biisin aloitustahdit. Sen perusteella toki pitää haukkua paskaksi koko kappale, kuten mammoilla on tapana, kun kyseessä on heidän vihaamansa artisti. Näin se menee.
juuei kiinnosta jonkun katkeran akan luritukset huonosta sexistä.
Onko näiden nuorten laulajanaisten haukkujen takana sama vatipää? Samaan aikaan ilmestyy haukkumaketju niin Sannista, Jennistä kuin Saarastakin! Onkohan jokin ongelma kauniiden, menestyvien naisten suhteen?! Mitäs muuta yhteistä näillä laulajilla on? Niin bi-seksuaalisuus, sekö haittaa!?
Palstan ämmien mielestä haukkua saa ja pitää, mutta heti jos esim. Jenniä kehuu, saa sontaa niskaan, syytetään läskiksi idiootiksi ym. Olisi huvittavaa ellei olisi surullista. Siis vain Jenniä dissaavilla on täällä oikeus kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
juuei kiinnosta jonkun katkeran akan luritukset huonosta sexistä.
Olet kenties ollut biisiä tekemässä kun tiedät sen sanoitukset vaikkei sitä ole vielä edes julkaistu? Säälittävä olet, purat omaa huonoa seksiäsi täällä haukkumalla tuntematonta artistia.
MInun mielestä Jenni on kaunis tuossa apn linkkaamassa kuvassa. Pyydän anteeksi mutta sitä mieltä olen.
Vierailija kirjoitti:
MInun mielestä Jenni on kaunis tuossa apn linkkaamassa kuvassa. Pyydän anteeksi mutta sitä mieltä olen.
Sietääkin pyytää anteeksi, tosin saat anteeksi koska olet imbesilli.
Voi ei, biisin nimen perusteella tiedossa paska biisi jostain leikki-bdsm-seksistä tyyliin 50 shades of grey.. oksennus.
Mulla kello soimassa ja käsi valmiina käyttöön.
En