Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Treffit"

Lätkäjätkä
17.01.2017 |

Oon chättäilly yhen tytön kans snäpissä ja se vaikuttaa tosi kivalta yms ja haluisin nähä sen jossain lähipäivinä mutten tiiä et missä ja mitä tehtäis. Se ite asuu vantaalla ja mä helsingis (10km) joten se vähä haittaa ku matka o julkisil 30min. Toine vaihtoehto o mennä vaa stadii esim syömää tai jtn mitä oon tehny kavereitte kaa enne. Se o ollu niitten kaa tosi kivaa yms mut sit ku kuvittelen sen tytön siihe nii mietin vaa et siit tulis tosi kiusallista enkä tiiä mitä puhuisin siinä ja sellasta. Täytän 14 ja oon ollu tytöl kyläs monta kertaa ja meilläki on ollu kyläs joten ei oo uutta. Mut ne on ollu samal luokal ku mä ja nyt seiskal o uus koulu ja uudet ihmiset. Se oli paljo helpompaa sillo ku oli tuntenu ihmise päälle vuoden nii lähtee ulos tai jtn mut nyt ku ei olla missää samas koulus ja se asuu sillee semi kaukan enkä oo ees ikinä nähny livenä nii tää o sairaa stressaavaa... Oon tosi itsevarma (en ym) ja sosiaalinen ihminen joten se on etu, mut silti kuvittelen kokoaja et loppuis sanottava ja oltais vaa hiljaa siin ja siit tulis kiusallist. Kirjotin tän nyt tänne siks et haluisin jotai vinkkei ja ideoit siihe et mitä tekisin sen kaa (syömää, kylää, ulos vaa johoki) ja miten saisin tän kiusallisuuden pelon pois mielest..

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän