Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Absolutistin kanssa seurustelu

Vierailija
17.01.2017 |

mitä juoda treffeillä ravintolassa?
katsooko pahalla jos tykkää itse naukkailla?
miten lauantaitunnelmaan pääsee ilman viiniä?
miten olla viihteellä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis osaa irrotella ilman alkoholia. Harmillista sulle.

Vierailija
2/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tyypistä miten suhtautuu. Mutta pääsääntöisesti sanoisin, että ette oikein sovi toisillenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä mitä mieltä on jos otat jotain. Häiritseekö se häntä?

Vierailija
4/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mennä johonkin baariin. Eikö vois mennä mihinkään muualle?

Vierailija
5/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa alkaa miettiä vähän suhdettaan alkoholiin, jos lauantaitunnelmaan ei pääse ilman viiniä.

Vierailija
6/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisella on jyrkän kielteinen suhde alkoholiin ja toisella se kuuluu merkittävällä tavalla vapaa-ajanviettoon, voi tulla ongelmia. Jos taas kumpikaan ei suuntaan tai toiseen ehdoton eikä toista haittaa toisen suhde alkoholiin, niin sitten ei ole mitään ongelmaa.

Hyvin harvoin tulee sellaista tilannetta, että olisi pakko juoda alkoholia. Toisaalta en oo mikään bilehirmu tai seurapiiriperhonen. Ehkä heille tulee sellaisia tilanteita tämän tästä.

Vierailija
7/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä etukäteen hänen mielipidettään. Itse olen absolutisti mutta mieheni juo kerran viikossa yhden oluen. Joskus juo enemmän jos lähtee kavereiden kanssa jonnekin. Ei haittaa minua. Koskaan ei ole mies itseään sammumispisteeseen asti juonut, järki ollut tallella aina kotiin tullessa.

Vierailija
8/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu enää tapailemaan absolutisteja. Sinkkuuden alussa kokeilin. Se ei olisi toiminut. Toisaalta olisin itse saattanut valita sitten toisen tien, mutta...

Vierailija
9/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden absolutistin, ja sille on ihan sama mitä muut tekee. Se pystyy silti olemaan seurassa kuin seurassa. Muitten juominen ei haittaa. Älä ota paineita, vaan ole oma itsesi.

Vierailija
10/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä juoda treffeillä ravintolassa?

katsooko pahalla jos tykkää itse naukkailla?

miten lauantaitunnelmaan pääsee ilman viiniä?

miten olla viihteellä?

Ravintolassa voi juoda maitoa, vettä, limsaa. Treffejä voi pitää muualla kuin ravintolassa. Lauantaitunnelmaan pääsee lauantaisaunalla ja herkuilla vaikkapa. Ja katsomalla elokuvan. Viihteellä voi viihtyä muualla kuin baarissa. Kavereiden kanssa, tapahtumissa, lavatansseissa. Miltä kuulostaa, ap.

Vierailija
11/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kysyä etukäteen hänen mielipidettään. Itse olen absolutisti mutta mieheni juo kerran viikossa yhden oluen. Joskus juo enemmän jos lähtee kavereiden kanssa jonnekin. Ei haittaa minua. Koskaan ei ole mies itseään sammumispisteeseen asti juonut, järki ollut tallella aina kotiin tullessa.

Meillä sama. Ei mikään ongelma jos juovalle tuo juominen ei ole itseisarvo ja vapaa-aika kosteaa. Itse käyn välillä kapakoissa ja usein tilaisuuksissa joissa alkoholitarjoilu mutta juhlat jossa muilla promilleja veressä on vähintään pari enemmän kuin minulla ei jaksa hirveän kauan innostaa. Kun tuo loppuillan säkenöivän älykäs ja ratkiriemukas keskustelu ei selvin päin vierestä ihan sellaiselta kuulosta...

Vierailija
12/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niin kai sitten. Muutoin mies on kyllä ihana, mutta ei kai yksi särö vielä lasia riko.

se ap.

Vierailija
13/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan vedä ekoilla treffeillä hirveitä kännejä.

Vierailija
14/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

En suostu enää tapailemaan absolutisteja. Sinkkuuden alussa kokeilin. Se ei olisi toiminut. Toisaalta olisin itse saattanut valita sitten toisen tien, mutta...

Sama, yksi huono kokemus riitti. Olin itsekin selvinpäin koko seurustelumme ajan (3-4 vuotta), mutta muiden ihmisten alkoholin käyttö oli hänelle jatkuva ongelma. Jos menimme laivalle, ruokaravintolaan, juhliin, minne tahansa missä oli alkoholia, niin hän jaksoi natkuttaa muiden juomisesta.

Vierailija
15/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vikaa miehessä, jos ei viina maistu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä