Milloin tunnustitte rakkauden nykyisessä/edellisessä suhteessa?
Eli miten pitkään olitte tapailleet/seurustelleet?
Minkälaisessa tilanteessa suhteenne oli? Kumpi kertoi ensin?
Saitko/saiko hän vastakaikua tunteille?
Miten usein nykyään kerrot rakastavasi kumppaniasi?
Ja ihan vain näin yleisesti kiinnostaa mitä kukakin rakkaudella ymmärtää ja kuinka nopeasti ihmiset tuntevat rakkautta ja ilmaisevat sitä sanoin :)
Kommentit (5)
Jos mies sanoo naiselle rakastavansa hän valehtelee. Sinulle on valehdeltu.
Emme vielä seurustelleet, kun mies kertoi rakastavansa minua. Olimme tunteneet ystävinä vajaa 3 vuotta. Kerroin pitäväni hänestä, mutta rakkaudesta ei vielä ole kyse. Ne sanat sanoin hänelle vasta puoli vuotta myöhemmin.
Nykyään kerrromme rakastavamme toisiamme yleensä joka päivä vähintään illalla hyvänyön toivotuksen kera.
Mies ei ole koskaan sanonut rakastavansa, osoittaa sen teoilla. Hän on ollut hyvä aviomies ja isä. Enemmän teot merkkaa kuin sanat
Oltiin seurusteltu pari kuukautta, tapailtu pari enemmän ja tunnettu pari vuotta. Mies sanoi ensin ja minä vastasin samoin koska olin itsekin jo miettinyt että tunnen niin. Nyt ollaan seurusteltu vähän vajaa vuosi ja kerrotaan rakastavamme ehkä kerran viikossa tai kahdessa.
Edellisessä suhteessa olimme tapailleet 3-4kk kun mies kertoi tekstarilla rakastavansa minua ja seuraavalla tapaamiskerralla sanoi sen kasvotusten. Vastasin samalla lailla. Näin jälkikäteen ajateltuna se tuskin oli vielä rakkautta. Olin vain nuori ja kokematon ja kovasti ihastunut. Suhdetta kesti reilu 5 vuotta, jonka aikana viimeistä vuotta lukuunottamatta lähes päivittäin kuulin nuo sanat.
Nykyisessä suhteessa ei ole vielä rakkaudesta puhuttu, yhdessä 3kk