Synttärit, ymmärsinkö oikein?
Elän miehen kanssa etäsuhteessa ja olemme nyt melkein pari vuotta olleet aika tiiviisti yhdessä. Nyt hän täyttää viisikymmentä ja päätti, ettei tahdo juhlia. Yllättäen hän ilmoitti, että viekin äitinsä ja lähipiiriinsä, ystävät, ravintolaan syömään ennen syntymäpäiviään.Nämä ystävät tulevat kyllä vaimoineen paikalle. Olin ihmeissäni. Ainuttakaan kertaa hän ei pyytänyt minua sinne, koska se on vain tavallinen tapaaminen lounaan ääressä, eikä mitkään syntymäpäivät.
Minä käsitän kyllä, että siinä tavataan niiden syntymäpäivien merkeissä ja tuntuu oudolta, ettei minua sinne pyydetä mukaan.
Lounaan jälkeen ajaa sitten kuulemma tänne ja viettää varsinaisen syntymäpäivänsä minun ja lasten kanssa..
Hän ei ymmärrä, miksi olen nyreissäni, mutta minusta minunkin kuuluisi olla tuolla lounaalla mukana..olenko tyhmä ja yksinkertainen, kun en nyt vain ymmärrä tätä. Minulla on vain tunne, ettei hän halua minua esitellä.
Kommentit (12)
Et kuulu lähipiiriin, yksinkertaista! Minä kyllä alkaisin ettimään uutta miestä. Kahdessa vuodessa ois varmaan kuulunu jo päästä lähipiuriin jos semmosta haluaa.
50v juhlat ei ole oikea paikka esitellä uutta panoa/naista. Olet siis yksinkertainen.
Ilmeisesti olette yhdessä sangen tiiviisti omassa kuplassa, johon ei miehen kaverit kuulu? Silloin ihan ymmärettävää, ettet sille lounaalle tms ole kutsuttu.
Minä en miesystäväni perhettä tms ole tavannut, en tosiaan edes kuvittelisi tuonne meneväni, eri asia, jos olisi bileet, joissa muitakin kuin perhe ...
Niin ja meidän tausta on paljon pidempi :)
Annoin jo periksi ja totesin, etten tiedä paikkaani.
Oman sukuni pippaloissa mies on aina ollut kutsuttuja ja lasteni juhlissa myös.. Mutta ilmeisesti olen sopimaton hänen ystäväpiirinsä seuraan.
Hiukan jo mietityttää koko suhde. Minä ihan kuvittelin, että meillä menee hyvin, mutta ilmeisesti ei nyt kuitenkaan mene.
Vierailija kirjoitti:
50v juhlat ei ole oikea paikka esitellä uutta panoa/naista. Olet siis yksinkertainen.
Mitä alapeukutatte? Kyseessä on miehen juhla, ei uuden puolison julkistamistilaisuus.
Prinsessoilla ottaa koville kun ei pääse valokeilaan?
Sitä paitsi, miehen juhla, mies päättää.
Oletko edes tavannut miehen äitiä? Ei ehkä fiksuin tilanne raahata uutta pirkkoa näytille 50v-lounaalle.
Olet toinen, salainen nainen. Miehen perheelle näytetään virallinen versio.
Vietän aika paljon aikaani miehen kotona, koska opiskelen ja katoan sinne aina välistä lukemaan.
Ei siis ole mitään vaimoa.
Miehen äidin olen kolme kertaa tavannut ja jutellutkin hänen kanssaan. Ihan normaali ihmiseltä vaikutti, nämä miehen ystävätkin olen ohimennen tavannut.
Mietityttää vain, että onko oikeasti vain niin, ettei tahdo minun kanssani olla julkisesti.
Mutta parempi, että tuokin tuli ilmi nyt, ettei sitten oikeasti vuosien päästä. Parempi kai vain tyytyä kohtaloonsa ja olla pois.
Jotenkin vain vähän keljuttaa.
Mitään miten parisuhteessa menee johtopäätöksiä ei nyt kannata tuosta lie vetää. On mies, jos olette viimeaikoina olleet tiivisti yhdessä niin voi haluta myös sitä ns omaa aikaa omien ystäviensä ja perheensä kanssa ja antaa loppu ajan sinulle.
Oma mieheni ei minua mihinkään perhetapaamisiin pyytele, koska hänen perheensä. Vaikka naimisissa olemmekin. Ne yhteiset tapaamiset ovat sitten erikseen.
Voithan toki kysyä mieheltäsi suoraan, oletko sinäkin kutsuttu. Jos oli vain tulkinta virhe tai kysyä miksi et voi osallistua mukaan. Saat ehkä paremman vastauksen, kun täältä (jossa vastaus kaikkeen on, sillä on toinen/olet se toinen :) ).
Kysyin tuota, että kuulunko joukkoon vaiko en. Sain vastaukseksi hämmästyneen kysymyksen, että sehän on vain tavallinen lounastapaaminen ystävien kanssa. Eli ei ollut käynyt miehen mielessäkään, että minä sinne mukaan tahtoisin.
Yritti toki sitten loiventaa, että jos nyt välttämättä tahdon niin voin tulla. En nyt kuitenkaan viitsi painolastiksi lähteä, joten mies saa viettää omaa aikaansa ystäviensä kanssa. Ei nyt kuitenkaan kolmeen viikkoon ole nähty, peruutti ensi viikonlopun nyt sitten noiden synttäreitten takia.
Olkoon sitten. Pitää keksiä jotain muuta tekemistä.
Olet yksinkertainen, kun et ymmärrä mikä ero on vaimolla ja vakipanolla. Tai no, ehkä sinä olet kuitenkin naisystävä, mutta et kuulu siihen lähipiiriin, jossa ovat perheenjäsenet.