Lue keskustelun säännöt.
Onko ok tehdä montaa työtä yhtäaikaa?
17.01.2017 |
Mulla on työpaikka päiväkodilla ma-pe 7-15. Työ on kevyttä ja mulla riittäisi voimavaroja tehdä muitakin töitä. Mulle on tarjottu iltatöitä ja viikonloppuvuoroja kotihoidosta ja lisäksi olin aiemmin siivojana ja sieltäkin saisi hyvin hommia aina viikonlopuille ja lomien ajaksi.
Eli onko ok tehdä töitä useammassa paikassa yhtäaikaa?
Kommentit (2)
Kiitos! Kysyin vain kun en ole ennen ollut tässä tilanteessa ja aiempi työkokemus oli tuota siivousta. Nyt yritän säästää omaan asuntoon ja nopeammin rahat saa kasaan tekemällä enemmän nyt kun kerran jaksaa :)
Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Missä lakipykälässä arvelet sellaisen kielletyn? Kunhan arvoi tulonsa oikein ja hakee sivutuloverokortin? Tuleehan siitäkin kertymään eläkettä. Minulla oli konttorityö 8-16 ja sen jälkeen menin siivoamaan yhtä toimistoa kolmena iltana viikossa ja viikonloppuisin yhtä teollisuuslaitosta. (Oli hyötyä, kun olin aikanaan kesätöissä siivoojana monenlaisissa paikoissa, sai kokemuksella helposti hommaa.) Tein sitä monta vuotta, kunnes aloin odottaa esikoista. Tekisin taas, jos löytyisi, lapset on jo yli 15 v.
Niin tuli opintolaina etuajassa maksettua ja pääsin muuttamaan vuokra-asunnosta omaan osakkeeseen.