Autottomat pummit ovat ärsyttäviä!!!! >:(
Minulla on muutama tuttu, joilla ei ole autoa (ajokortti kyllä löytyy). Kyselevät kyytiä sinne ja tänne. Mutta olettavat, että mitään ei tarvitse korvata ikinä!!!!!!!
Olen kyllä sanonut, ettei auton ylläpitäminen ole mitenkään ilmaista / halpaa lystiä. En ole kuskannut enää aikoihin, silti tulee kyydin ruinaamista.
Tänään viimeksi eräs tuttu olisi halunnut, että lähden häntä kuskaamaan kauppaan kesken työpäivän! Joten, mistä näin tyhmiä ihmisiä oikein tulee??!!
Oli pakko avautua tästä asiasta, v*tuttaa niin paljon. Mikä on, kun mikään puhe ei mene jakeluun? :(
Olen myös sanonut näille ihmisille, että ostaisivat oman auton. Laskeutuu erittäin syvä hiljaisuus...
Kommentit (3)
Kyllä maailmaan pummeja mahtuu. Minä en tosin ole moiseen ruinaukseen törmännyt. Huonojalkaista anoppia kuskaan ehkä 2-3 kertaa kuukaudessa citymarketiin tai haen hänelle ruoat. Ei ole pitkä matka eikä aiheuta erityistä vaivaa tai kustannuksiakaan, kun teen omat ostokset samalla.
En tiedä miksei ap:n tapauksessa sana mene perille, taitaa olla harvinaisen kovapäistä sakkia sitten. Mutta kunhan aikansa sanoo ei, ei ja vielä kerran ei, niin kai ne joskus lopettaa pummaamisen. Tosiasiahan on se, että jos kerran antaa kyytiä niin siihen ei loppua näy, joten kova linja alusta asti!
Itelläkin on tälläinen kaveri. Hän jopa oletti että lähden kesken pojan synttäreiden häntä hakemaan juhliin ja vien kotiakki. Ei niinku käsittäny et minu pitää olla emäntänä muille vieraille eikä kuskata jotakuta joka vois vaikka tulla bussilla.
Miksi olet enää missään tekemisissä kyydinpummaajien kanssa, jos se on elämässä noin tärkeä asia? Sanot vaan että kiitos ei ja ei tarvitse enää soitella tai moikata, sinulla on tarpeeksi kiire ajella yksin.