Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lääkärit suhtatutuu kun aikuinen hakee aborttia?

Vierailija
17.01.2017 |

Olen 26-vuotias nainen, minulla on vakituinen työsuhde ja elän avoliitossa vakaan miehen kanssa. Olen kuitenkin raskaana enkä halua lasta. Miten lääkärille kertoo tilanteen vastaanotolla niin että tilanne on ohi mahdollisimman helposti?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voisi olla niin että aborttia ei saa jos asuinolosuhteissa ei todeta moitittavaa? Jos syntynyttä vauvaa ei edelleenkään halua niin se voitaisiin viranomaisten toimesta ottaa adoptoitavaksi.

Eli naisella ei olisi oikeutta omaan kehoonsa, vaan olisi pakko synnyttää ei-toivottu lapsi? Raskaus ja synnytys on aina terveydellinen riski.

Naisella on myös velvollisuuksia, ei pelkkiä oikeuksia.

Onneksi sinun haluamasi skenaario ei tule ikinä voimaan. Naiset saavat Suomessa abortin aina niin halutessaan. Vituttaako?

Miksi luulet, ettei tule ikinä voimaan? Ainut asia mikä vituttaa, on ihmiset jotka luulevat voivansa tehdä mitä lystää ilman minkäänlaista vastuuta mistään.

Miksi tulisi voimaan? Se nyt vaan on niin, että kukaan ulkopuolinen ei voi määrätä naisen kehosta eikä Suomen kaltaisesta sivistysvaltiosta voi ikinä tulla takapajuista ja katolista kehitysmaata kuten Puola, jossa abortit ovat laittomia :) 

Niin, Roomalaisetkaan eivä varmaan uskoneet valtakuntansa koskaan tuhoutuvan.

Mitenköhän tää sopii yksiin maapallon liikakansoitusongelman kanssa? Ja enemmistö miehistä saa naisen, joka lisääntyy heidän kanssaan vapaaehtoisesti, joten kaltaistasi kiintiöisäksi yrittävää ei kuuntele kukaan. Naiset taas haluavat oikeuden päättää omasta kehostaan itse.

Nainen kiintiöisäksi? Juttusi menee nyt hiemän yli..

Minä naisena sallisin abortin vain raiskatuille. Muut kestäkööt seuraukset tai vaihtoehtoisesti pitäkööt haarat yhdessä.

Vierailija
82/84 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mua ärsyttää!!' itsellä 5 keskenmenoa ja joka kerta vituttaa kun joku munahirmuinen akka mokaa eikä kanna vastuuta teoistaan vaan ehei, tappamalla siitä päästään! Toivottavasti et saa koskaan lapsia, et niitä ansaitse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on mielenkiintoista porukkaa. Jos nainen tulee rakaaksi ja mies tahtoo abortin, niin nainen on kusipää jos ei aborttia tee. Jos taas nainen tahtoo abortin, niin nainen on kusipää kun tekee abortin... Eli onko nyt niin, että palstalaisten mielestä abortti on ok kun mies niin tahtoo, mutta jos nainen tahtoo abortin, niin nainen pitäisi "jälkiabortoida"?

Vierailija
84/84 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

että mua ärsyttää!!' itsellä 5 keskenmenoa ja joka kerta vituttaa kun joku munahirmuinen akka mokaa eikä kanna vastuuta teoistaan vaan ehei, tappamalla siitä päästään! Toivottavasti et saa koskaan lapsia, et niitä ansaitse

Sydämestäni toivon ettet sinä saa koskaan yhtäkään lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi