Miten lääkärit suhtatutuu kun aikuinen hakee aborttia?
Olen 26-vuotias nainen, minulla on vakituinen työsuhde ja elän avoliitossa vakaan miehen kanssa. Olen kuitenkin raskaana enkä halua lasta. Miten lääkärille kertoo tilanteen vastaanotolla niin että tilanne on ohi mahdollisimman helposti?
Kommentit (84)
että mua ärsyttää!!' itsellä 5 keskenmenoa ja joka kerta vituttaa kun joku munahirmuinen akka mokaa eikä kanna vastuuta teoistaan vaan ehei, tappamalla siitä päästään! Toivottavasti et saa koskaan lapsia, et niitä ansaitse
Tällä palstalla on mielenkiintoista porukkaa. Jos nainen tulee rakaaksi ja mies tahtoo abortin, niin nainen on kusipää jos ei aborttia tee. Jos taas nainen tahtoo abortin, niin nainen on kusipää kun tekee abortin... Eli onko nyt niin, että palstalaisten mielestä abortti on ok kun mies niin tahtoo, mutta jos nainen tahtoo abortin, niin nainen pitäisi "jälkiabortoida"?
Vierailija kirjoitti:
että mua ärsyttää!!' itsellä 5 keskenmenoa ja joka kerta vituttaa kun joku munahirmuinen akka mokaa eikä kanna vastuuta teoistaan vaan ehei, tappamalla siitä päästään! Toivottavasti et saa koskaan lapsia, et niitä ansaitse
Sydämestäni toivon ettet sinä saa koskaan yhtäkään lasta.
Nainen kiintiöisäksi? Juttusi menee nyt hiemän yli..
Minä naisena sallisin abortin vain raiskatuille. Muut kestäkööt seuraukset tai vaihtoehtoisesti pitäkööt haarat yhdessä.