Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies huusi äidilleen, normaalia??

Vierailija
17.01.2017 |

Olen tapaillut miestä kohta vuoden, ja seurustellaan oikeastaan jo. Olin miehen vanhemmilla ensimmäistä kertaa niin mies jo huusi äidilleen. Ei ole ikinä huutanut minulle, eikä muistaakseni kiroillut. Pahoitteli myöhemmin, että äitinsä kanssa tulee aina riitaa..

Huusi aivan tyhmästä jutusta ja kiroili ja haukkui äitiään tyhmäksi. Mietin oikeasti, muuttuuko hän tuollaiseksi myös minua kohtaan :o Kokemuksia??

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti haukkuminen ja ilkeä naljailu on eri asia, mutta hermostuminen ja negatiivisten tunteiden näyttäminen on myös luottamuksen osoitus. Totta kai sitä välillä tekee mieli kiukutella, ja jos näitä tunteita patoaa liikaa sisälleen, voi jo fyysinenkin terveys kärsiä pidemmän päälle. Lähimmille ihmisille uskalletaan näyttää nämä negatiiviset tunteet, sillä luotetaan heidän silti pysyvän lähellä hylkäämisen sijaan.

Höpöhöpö.

Löytyiskö sieltä jotain vastaväitteitä pelkän 'höpöhöpön' tilalle?

Vierailija
22/40 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku joskus antoi hyvän vinkin, että kumppania valitessa kannattaa tarkkailla, kuinka hän käyttäytyy omia vanhempiaan kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa omalta vanhemmaltani. Ei tuo välttämättä tarkoita, että on väkivaltainen tai paha ihminen, mutta todella rankkaa on asua ihmisen kanssa, joka ilmaisee itseään huutamalla. Jatkuvaa raivofalsettia typeristä arjen asioista, kuten laitettiinko ne tiskit nyt tiettyyn kellonaikaan vai ei ja kenen jäljiltä on uusi vessapaperi laittamatta telineeseen.

Sinuna puhuisin miehelle suoraan. Ehkä hänen lapsuutensa ei ole ollut mitään ruusuilla tanssimista.

Vierailija
24/40 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vitsi mikä kermaperse taas kyseessä ap! Saatana, jos ihminen käyttäytyy väärin omaa lastaan kohtaan lapsuuden ajan, niin aikuisena lapsi helposti vain rupeaa huutamaan vanhemmalleen! Älä nyt selitä, että jos sinä et ole joutunut lapsuudessa väärinkohdelluksi, ettei kukaan muu voi olla joutunut! Lapsellinen, sinisilmäinen typerä idiootti, mä ottaisin koska tahansa miehen, joka puolustautuu vääryyttä kohtaan! Sinä saatatkin tietämättäsi haitata miestäsi, siitä se huuto sinullekin alkaa. Ei sulla ole mitään pelättävää, jos osaat olla reilu!!! Niin!!!

Vierailija
25/40 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On seurustellut kaksi kertaa ennen minua, toisessa nainen petti, antoi anteeksi, niin petti taas. Toisessa suhteessa tekivät toisensa hulluiksi ja toivat vain negatiivisia asioita toisissaan esille, joten päättivät yhdessä erota.

Ei vaikuta miltään vaimonhakkaajalta, onkin minun kanssa aika rauhallinen ja tosi ystävällinen, eikä ikinä hauku noin jos teen jotain väärin. Inhoaa kyllä sotkua ja sitä jos olen myöhässä, mutta muuten kaikki on mennyt hyvin.

Jotenkin alkoi ton jälkeen ahdistaa, koska ollaan puhuttu yhteen muutostakin..

Ap 

Vierailija
26/40 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku joskus antoi hyvän vinkin, että kumppania valitessa kannattaa tarkkailla, kuinka hän käyttäytyy omia vanhempiaan kohtaan.

Mitä jos vanhemmat ovat olleet huonoja vanhempia? Muuten toki samaa mieltä, mutta ottaisin kyllä selvää onko taustalla vanhemman alkoholismia tai muuta ikävää lapsuudesta.

Vierailija
27/40 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se olla ihan perusluonnekin, ettei jaksa hillitä itseään. Meilläkin yksi sisaruksista on tosi ilkeä sekä vanhemmillemme että myös omille lapsilleen (avioliitto onkin jo päättynyt, mikä ei ole mikään ihme). Tällä sisaruksella on aina ollut itsehillintäongelmia, myös suhteesa ystäviinsä.

Kyllä tuo voi kehittyä siihen että kun suhde on tarpeeksi vakaa, sama käytös kohdistuu myös ap:hen.

Vierailija
28/40 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On seurustellut kaksi kertaa ennen minua, toisessa nainen petti, antoi anteeksi, niin petti taas. Toisessa suhteessa tekivät toisensa hulluiksi ja toivat vain negatiivisia asioita toisissaan esille, joten päättivät yhdessä erota.

Ei vaikuta miltään vaimonhakkaajalta, onkin minun kanssa aika rauhallinen ja tosi ystävällinen, eikä ikinä hauku noin jos teen jotain väärin. Inhoaa kyllä sotkua ja sitä jos olen myöhässä, mutta muuten kaikki on mennyt hyvin.

Jotenkin alkoi ton jälkeen ahdistaa, koska ollaan puhuttu yhteen muutostakin..

Ap 

Ota asia suoraan puheeksi. Kerro, että sinua on jäänyt vaivaamaan tuo huutaminen miehen vanhempia tavatessa ja kysy onko se heillä tavallista. Kysy myös suhteesta vanhempiin, oliko lapsuus millainen? Sinänsä mies ilmeisesti huolehtii vanhemmistaan kun kaikki nuo huudettavat asiat liittyvät vanhempien hyvinvointiin (talomaalia ei saa käyttää sisätiloissa, se on aika vahvaa myrkkyä, veli käyttää hyväksi isäänsä ja puutkin oli huonoja lämmittämiseen).

Käytös oli toki huonoa, enkä itsekään mitään huutajaa jäisi katselemaan, mutta ennen kuin päätät mitä teet, niin onhan se reilua antaa toiselle mahdollisuus puolustautua. Jostainhan tuo käytös on opittu. Jos esim. lapsuus ollut ongelmainen ja ottaa tämän huutamisasian vakavasti, antaisin vielä mahdollisuuden. Jos taas taustalla ei ole mitään, vaan hän nyt vain puhuu sillä tavalla ja vähättelee sinun ajatuksiasi, jättäisin tämän helmen poimimatta.

Vierailija
29/40 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammat taas diagnosoimassa. Riitä äidin kanssa = mies on narsisti vaimonhakkaaja.

Tajuatteko miten pösilöiltä kuulostatte?

Teillä yhdelläkään, ei edes aloittajalla ole minkäänlaista hajuakaan äidin ja pojan välisestä suhteesta.

Omalla kohdallani äitini on ainoa ihminen jonka kanssa riitelen, johtuen siitä että äitini on täysin paska ihminen. Kenenkään muun kanssa en koskaan tappele.

Vierailija
30/40 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vitsi mikä kermaperse taas kyseessä ap! Saatana, jos ihminen käyttäytyy väärin omaa lastaan kohtaan lapsuuden ajan, niin aikuisena lapsi helposti vain rupeaa huutamaan vanhemmalleen! Älä nyt selitä, että jos sinä et ole joutunut lapsuudessa väärinkohdelluksi, ettei kukaan muu voi olla joutunut! Lapsellinen, sinisilmäinen typerä idiootti, mä ottaisin koska tahansa miehen, joka puolustautuu vääryyttä kohtaan! Sinä saatatkin tietämättäsi haitata miestäsi, siitä se huuto sinullekin alkaa. Ei sulla ole mitään pelättävää, jos osaat olla reilu!!! Niin!!!

Sinä kuulostat todella mukavan rennolta, turvalliselta ja hauskalta ihmiseltä...

Vierailija
31/40 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla sullakin aggressio-ongelma?

Jos on vakavaa kaltoinkohtelua lapsuudessa niin vanhempiin voi ottaa kokonaan etäisyyttä eikä käydä raivoamassa siellä vähän väliä.

Vierailija
32/40 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni palvoo äitiään ja huutaa minulle, ei kivaa tämäkään-- viemärin osa. Kohta saa huutaa seinille.

Huutaakohan se kohta äidilleenkin? ;)

A.p sä et ole hänen äitinsä. Tietty jos vaikka petät niin saattaa huutaa.

Vierailija
33/40 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisten ihmisten kanssa ei kauan jaksa jos itse on hillitympää tyyppiä. Mulla ainakin nousee stressitaso jos joudun kuuntelemaan huutoa. Siksi en huutajaa kelpuuta kumppaniksi. Asiat voi ratkoa normaalillakin äänellä eikä raivoamalla.

Vierailija
34/40 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on aina huutanut / tiuskinut kotona. Äitinsä on tosi kiltti ja mukava,eli mitään riitoja siellä ei koskaan synny. Aluksi olin ihmeissäni ja tuli itselleni paha mieli ja vitutti kuunnella kun mies käyttäytyi kuin teini kotonaan ja huusi vanhemmilleen. Aluksi en kehdannut huomauttaa asiasta, olin ihmeissäni kyllä. Myöhemmin olen huomauttanut asiasta monestikin. Mies sanoo ettei itse tätä huomaa. Minulle ei usein huuda samanlailla,joskus riidellessä ja osaan itsekin olla melko veemäinen suuttuessani. Mutta kerran oli kummallinen tilanne. Mies meni yksin äitinsä luo. Jäin itse meidän yhteiseen kotiimme. Soitin miehelleni eräästö asiasta. Pyysin neuvoa erään jutun käyttämiseen. Hän huusi ja tiuski kovasti. Ajattelin että " aha. Mies on siis päässyt perille äitinsä luo,on kyt siellä ja äiti on vieressä.". Aina kun mies on kotonaan äidillä, hänen käytöksensä muuttuu teinimäiseksi. Puhelimessa minun kanssani hän huusi ja tiuski ihan samanlailla kun kotona äidilleen ja isälleen. Normaalisti ei puhu minulle noin. Suutuin tietenkin. Mies selitteli että eiku hän vain neuvoi vähän kärkkäästi. Todella outoa että lapsuudenkodissaan käytös on tuota tasoa. Lapsellista. Ja vanhempien läsnäollessa ei paljoa puhu minulle ,ei ainakaan iloiseen sävyyn selitä.asioita kuten meidän kotona. Istuu kuin tatti eikä hädintuskin uskalla vastata minulle jos puhuttelen. Vastaa vaan joo. Mmm. En tiiä. Muuttuu siis aivan eri ihmiseksi. Ei uskalla puhua normaalisti minulle vanhempien nähden. On mököttävä teini lapsuudenkodissaan. Olen kauan ihmetellyt tätä mutt jännä, miten nyt huomaan että olen tottunut tähän. Kyllä joskus hävettää vieläkin jos esim siskoni tai äitini tulee kylään, mies ei juuri juttele heille vaan pakenee omiin oloihinsa

Vierailija
35/40 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli varmasti trolli? 

Miehen äiti vaikutti ihan tavalliselta, oli leiponut hirveän määrän kaikkea meitä varten niin siksikin säälitti.. Vaikuttivat vähän yksinkertaisilta, ihan hyvällä tavalla. Tuntui, että tuo miehen äiti vähän kiusasi miestä väittelemällä.. Ei siis ollut yhtään kiukkuinen tai vihainen, sanoi vaan miehelle letkeästi takaisin, ja kommentoi väliin, että mitä minäkin ajattelen, että ei se maali ole maailmanloppu. Miehen äiti myös kysyi mieheltä koska alkaa huutaa minulle, mikä oli todella kiusallista. Mies vastasi ettei minulle tarvi huutaa, kun en ole niin typerä (tämäkin kommentti ärsytti, koska ehkä kamalin ajatus, että typerille saisi huutaa).....

En tiedä, pitää varmaan ottaa puheeksi, vaikka mies jo pahoitteli huutamistaan siellä, ja sanoi, että hänellä menee aina vahingossa vanhempiinsa hermo. 

Ap

Vierailija
36/40 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähänlaisia miehen vanhemmat ovat kun ei ole vieraita..

Omat vanhempani huutavat edelleen päivittäin toisilleen, en voi olla siellä päivää pidempään kun ahdistun siitä ilmapiiristä.

Vierailija
37/40 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen äiti vaikutti ihan tavalliselta, oli leiponut hirveän määrän kaikkea meitä varten niin siksikin säälitti.. Vaikuttivat vähän yksinkertaisilta, ihan hyvällä tavalla. Tuntui, että tuo miehen äiti vähän kiusasi miestä väittelemällä.. Ei siis ollut yhtään kiukkuinen tai vihainen, sanoi vaan miehelle letkeästi takaisin, ja kommentoi väliin, että mitä minäkin ajattelen, että ei se maali ole maailmanloppu. Miehen äiti myös kysyi mieheltä koska alkaa huutaa minulle, mikä oli todella kiusallista. Mies vastasi ettei minulle tarvi huutaa, kun en ole niin typerä (tämäkin kommentti ärsytti, koska ehkä kamalin ajatus, että typerille saisi huutaa).....

En tiedä, pitää varmaan ottaa puheeksi, vaikka mies jo pahoitteli huutamistaan siellä, ja sanoi, että hänellä menee aina vahingossa vanhempiinsa hermo. 

Ap

Jos tuo ap:n mies kuulostaakin vanhemmaltani, niin ap:n miehen äiti kuulostaa isoäidiltäni. Ei sitä ensi näkemältä tiedä millainen se iloinen leipuri on äitinä aiemmin ollut ja miksi poika reagoi noin vahvasti. Mutta siis tässä tapauksessa vanhemmat saattavat toki olla olleet ihan normaaleja vanhempia, kunhan kuulostaa  todella tutulta.

Vierailija
38/40 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähänlaisia miehen vanhemmat ovat kun ei ole vieraita..

Omat vanhempani huutavat edelleen päivittäin toisilleen, en voi olla siellä päivää pidempään kun ahdistun siitä ilmapiiristä.

Sama juttu. En ikinä ottaisi omaksi puolisoksi huutajaa, ahdistaa jo sekin, jos naapurissa huudetaan.

Vierailija
39/40 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No voi lässyn lässyn, "(tämäkin kommentti ärsytti, koska ehkä kamalin ajatus, että typerille saisi huutaa)....." et ole ikinä sitten ollut tekemisissä raivostuttavan tyhmien ihmisten kanssa, joilla on sinuun valtaa?

Sääliksi käy elämän eri laitojen tuntemuksen taso, olet kuin tynnyrissä kasvanut.

Vierailija
40/40 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sitäpaitsi suurin osa lapsiinsa väärää valtaa käyttäneistä aikuisista on tietenkin ihan herttaisia ihmisiä vieraskoreina, mistä ihmeestä olet saanut päähäsi tuntevasi nämä aikuiset paremmin kuin miehesi?