Mies huusi äidilleen, normaalia??
Olen tapaillut miestä kohta vuoden, ja seurustellaan oikeastaan jo. Olin miehen vanhemmilla ensimmäistä kertaa niin mies jo huusi äidilleen. Ei ole ikinä huutanut minulle, eikä muistaakseni kiroillut. Pahoitteli myöhemmin, että äitinsä kanssa tulee aina riitaa..
Huusi aivan tyhmästä jutusta ja kiroili ja haukkui äitiään tyhmäksi. Mietin oikeasti, muuttuuko hän tuollaiseksi myös minua kohtaan :o Kokemuksia??
Kommentit (40)
Oma mieheni palvoo äitiään ja huutaa minulle, ei kivaa tämäkään-- viemärin osa. Kohta saa huutaa seinille.
Epävakaa jännämies se on. Jätä vielä kun voit.
Ei jatkoon. Jossain vaiheessa mätkii sua turpiin. Huutajaa ei kannata ottaa etenkään äidilleen huutajaa.
No voi luoja.Kai sitä nyt ihminen korottaa ääntään ja huutaakin,jos hermostuu.Eihän sillätavalla voi elää,ei me lasista olla tällä maapallolla.
Lyöminen ja päällekarkaaminen on eri asia.Kuinka monta kertaa minä huusin esim. isälleni nuorena,kun oltiin erimieltä kotiintuloajoista ja meikkaamisesta.Ja silloin elettiin kultaista 70-lukua.Minulla oli maailman paras isä,aina me sovittii.
Olen huutanut äidilleni,miehelleni,tyttärelleni,vävylleni,lapsenlapsilleni,nykyiselle avokilleni ja hän minulle.......
Voi kiesus mitä kermaperseitä.
No juuri mietin, että onko huutaminen joillekin normaalia.. Siis, kun tässäkin oli kyse jostain maalista. Kun hänen äitinsä oli ostanut joihinkin kalusteisiin ihan tavallista talomaalia, ja mies sitten väitteli tästä äitinsä kanssa ja riita päättyi siihen, että mies huusi äitinsä olevan sokea ja tyhmä, että käyttääkö hän koirallaankin minkä kokoista pantaa tahansa koska koira on koira.. Mies myös kiroili ja oli jotenkin epäystävällinen. Hän ei ikinä ole kanssani ollut sellainen.. Haukkui isänsä puita märiksi ja roskapuuksi, mikä oli mielestäni loukkaavaa.. Isänsä käski tuomaan seuraavan kerran tullessaan parempia tilalle, joten en sitten tiedä onko tuo heille tyypillistä.
Kuitenkin on minulle, vanhemmilleni ja ystävilleni todella kohtelias ja kiva! En vaan viihdy noin riitaisassa ja jatkuvasti kuittailevassa ilmapiirissä.
Ap
Ihmiset lähes poikkeuksetta käyttäytyvät äideilleen huonommin kuin muille samanikäisille naisille. Se on murkkuikä joka siellä kummittelee. Sanotaanko että jos kolhii vanhempiaan tai huijaa niitä niin se on paha, mutta jos korottaa niille ääntään niin se on valitettavan inhimillistä.
Tuntui muutenkin että tuo huutaminen lapsuuden kodissa on miehelle tyypillistä, koska hänen äitinsä sanoi jotain että miten viitsii jo nyt naisensa edessä huutaa.. Oli ihan todella kiusallista! Ja kuitenkin miehen äiti antoi mukaamme kaikkia herkkuja, vaikka mies oli ihan hirveä siellä.
Ap
Minkä ikäinen mies?
Itse en voisi kuvitellakaan, että aikuinen omillaan oleva ihminen huutaisi vanhemmilleen ilman kunnon syytä. Tietenkään et voi tietää, jos miehen ja äitinsä väleissä on jotain jo pidemmältä ajalta, jollon kynnys hermostumiseenkin on aika matala.
Olen joskus kuullut sanonnan, että tapa millä mies kohtelee äitiään on lähellä tapaa, miten hän kohtelee vaimoaan. Toisaalta tiedän jo heti monta poikkeusta lähipiiristä...
Kannattaa vaihtaa se heti kilttimieheen, joka ei uskalla huutaa edes itselleen.
Mietin vaan jos mies huutaisi minulle noin, niin alkaisin varmaan itkeä :D Kukaan ei ole ikinä huutanut, enkä itsekään muista huutaneeni vanhemmilleni noin, ikinä. Olen vain lähtenyt tilanteesta pois. Eikä minua edes kiinnosta mitä maalia vanhempani käyttävät tai mitä puuta he polttavat, tai muutkaan heidän kotiinsa liittyvät asiat. Mies myös valitti isälleen tämän antavan veljensä turhuuksiin rahaa (isä siis osakkaana miehen veljen firmassa joka ei tuota mitään). En itse ainakaan määräile vanhempieni rahankäyttöä.
Mietin vain, kertooko jo tämä ettei sovita toisillemme.
En nyt tämän takia haluaisi erota, mutta onko todennäköistä, että mies alkaa olemaan minullekin tuollainen?
Ap
Tietysti haukkuminen ja ilkeä naljailu on eri asia, mutta hermostuminen ja negatiivisten tunteiden näyttäminen on myös luottamuksen osoitus. Totta kai sitä välillä tekee mieli kiukutella, ja jos näitä tunteita patoaa liikaa sisälleen, voi jo fyysinenkin terveys kärsiä pidemmän päälle. Lähimmille ihmisille uskalletaan näyttää nämä negatiiviset tunteet, sillä luotetaan heidän silti pysyvän lähellä hylkäämisen sijaan.
Murkkuikänousee kirjoitti:
Ihmiset lähes poikkeuksetta käyttäytyvät äideilleen huonommin kuin muille samanikäisille naisille. Se on murkkuikä joka siellä kummittelee. Sanotaanko että jos kolhii vanhempiaan tai huijaa niitä niin se on paha, mutta jos korottaa niille ääntään niin se on valitettavan inhimillistä.
Tai sitten murkkuiän sijaan kummittelevat ihan oikeat traumat? Mun vanhemmat ovat maailman ainoat ihmiset, jotka saavat mut hermostumaan, mutta olenkin ottanut heiltä aikanaan vastaan niin hirvittävän määrän mitätöintiä ja inhottavaa naljailua, että annan tämän itselleni anteeksi.
Mulla oli teininä kaveri (tyttö) joka huusi ja kiroili äidilleen, haukkui yms. Muistan kun minusta tuntui jo tuolloin pahalta, kun kaveri sillä tavalla käyttäytyi äitiään kohtaan, oikein ylpeili sillä kun haukkui v*tun lehmäksi jne.
Ei olla enää kavereita, narsistsista ihmistyyppiä tuo kaveri oli muutenkin, ei mitään kunnioitusta toisia ihmisiä kohtaan.
Kyllä se jatkossa kohdistuu valitettavasti sinuun. Mies osoittaa huutamalla ja haukkumalla tunteitaan ja yleensä se kohdistuu läheisimpään ihmiseen.
No on vähän outoa ettei edes sun ensivierailulla pystynyt hillitsemään itseään ja noin mitättömistä asioista alkaa raivota. Kamalaa niille vanhemmillekin. Vähän kyllä haiskahtaa siltä että miehellä on itsehillintäongelmia yleisemminkni. Miten hänen aiemmat suhteensa ovat sujuneet?
Vierailija kirjoitti:
Tietysti haukkuminen ja ilkeä naljailu on eri asia, mutta hermostuminen ja negatiivisten tunteiden näyttäminen on myös luottamuksen osoitus. Totta kai sitä välillä tekee mieli kiukutella, ja jos näitä tunteita patoaa liikaa sisälleen, voi jo fyysinenkin terveys kärsiä pidemmän päälle. Lähimmille ihmisille uskalletaan näyttää nämä negatiiviset tunteet, sillä luotetaan heidän silti pysyvän lähellä hylkäämisen sijaan.
Höpöhöpö.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli teininä kaveri (tyttö) joka huusi ja kiroili äidilleen, haukkui yms. Muistan kun minusta tuntui jo tuolloin pahalta, kun kaveri sillä tavalla käyttäytyi äitiään kohtaan, oikein ylpeili sillä kun haukkui v*tun lehmäksi jne.
Ei olla enää kavereita, narsistsista ihmistyyppiä tuo kaveri oli muutenkin, ei mitään kunnioitusta toisia ihmisiä kohtaan.
Narsisti ei hauku omia vanhempiiaa, ovathan he osa häntä.
Ihan kuin veljeni. On aina suhtautuut epäkunnioittavasti vanhempiimme, löikin heitä teini-iässä (vaikka he eivät koskaan olleet väkivaltaisia). Nykyään kohtelee epäkunnioittavasti omaa vaimoaan ja lapsiaan.
Kokemusta on.. Meillä meni 2 vuotta niin olin jo Huoxx ja vitxx lehmä, ei olla enää yhdessä, thank gad!