Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis voiko lentokoneeseen viedä monta korkeintaan 100 ml nestepakkauksia/per paketti vai

Vierailija
17.01.2017 |

yhteensä 100 ml edestä nestepakkauksia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

100ml per puteli.

Vierailija
2/11 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta pakettia, joissa max 100 ml nestettä jokaisessa. Ja kaikkien näiden pakkausten pitää mahtua yhteen 1 litran minigrip-pussiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit viedä käsimatkatavaroissa ihan niin monta nesteputelia, joiden tilavuus max 100ml, kuin saat 1l vetoiseen uudelleensuljettavaan pussiin mahtumaan.

Vierailija
4/11 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litran pussissa saa olla 10 kpl  1desin puteleita per matkustaja

Vierailija
5/11 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi viedä useita, mutta koko satsin pitää mahtua sellaiseen litran vetoiseen minigrip pussiin. Ainakin teoriassa. Tästä ei kyllä olla kauhean tarkkoja (siis jälkimmäisestä). Välillä on isoja muovisia meikkipusseja, joissa ziljoona pientä pulloa ja menee läpi.

Vierailija
6/11 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos!

Vierailija
7/11 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulla taas on ollut tyylikäs, lentokentältä siihen tarkoitukseen ostettu tukevampaa muovia oleva, läpinäkyvä vetoketjullinen pussi, joka täyttää kaikki vaatimukset. Olen matkustanut sen kanssa sujuvasti ympäri maailmaa, mutta Helsingissä käydessäni turhantärkeät virkailijat pyytävät pakkaamaan uudelleen siihen surkeaan minigrippussiin :O. Viimeksi tein Trafille valituksen, saas nähdä ensi kerralla, kun tulen Suomessa käymään, onko tehonnut.

Vierailija
8/11 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minulla taas on ollut tyylikäs, lentokentältä siihen tarkoitukseen ostettu tukevampaa muovia oleva, läpinäkyvä vetoketjullinen pussi, joka täyttää kaikki vaatimukset. Olen matkustanut sen kanssa sujuvasti ympäri maailmaa, mutta Helsingissä käydessäni turhantärkeät virkailijat pyytävät pakkaamaan uudelleen siihen surkeaan minigrippussiin :O. Viimeksi tein Trafille valituksen, saas nähdä ensi kerralla, kun tulen Suomessa käymään, onko tehonnut.

Oho. Mulla on mennyt aina läpi tavallinen muovinen, läpinäkyvä meikkipussi. Myös Helsingissä. Voi olla vähän isompikin kuin se minigrip, muttei paljoa. Ei ole tyylikäs eikä lentokentältä ostettu.

Mutta pussi ei ole läheskään täysi, eli näkee jo paljaalla silmällä, että koko sisältö mahtuisi siihen pussiin.

Vierailija
9/11 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla kyllä ole ollut kertaakaan mitään ongelmia 'tyylikkään vetoketjullisen läpinäkyvää muovia olevan' pussukkani kanssa. Se on reissannut mukanani pitkin ja poikin maailmaa jo useita vuosia ja lähtöpaikkana useimmiten juuri Helsinki.

Vierailija
10/11 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Litran pussissa saa olla 10 kpl  1desin puteleita per matkustaja

Käytännössä litran vetoiseen pussiin on mahdonta saada mahtumaan kymmentä desin pakkausta.

Vierailija
11/11 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi viedä useita, mutta koko satsin pitää mahtua sellaiseen litran vetoiseen minigrip pussiin. Ainakin teoriassa. Tästä ei kyllä olla kauhean tarkkoja (siis jälkimmäisestä). Välillä on isoja muovisia meikkipusseja, joissa ziljoona pientä pulloa ja menee läpi.

Kaveri kävi lentäen Yhdysvalloissa ja oli joutunut siirtämään litran pussissa olevat tavarat pussiin jonka tilavuus oli ilmoitettu amerikan yksiköissä.