Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen viettelee toisen miehen yhteisellä työpaikalla?

Vierailija
17.01.2017 |

?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sille miehelle tiedoksi:

6. Älä tee aviorikosta

Se on muuten ennen feminististä suomennosta - älä tee huorin.

Raamattu on kirjoitettu paljon ennen kuin oli avioliittoja tai aviorikoksia. Tosin tuon suomennoksen jälkeen on poistettu aviorikoskin. Sellaista ei siis ole olemassakaan.

Vierailija
22/34 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä. Seurasin joskus sivusta kun nuori yh vikitteli vanhempaa esimiestä, 2 lapsen isää.  Helppoahan se on. Kotona vaimo 2 pienen lapsen kanssa. Ei varmasti jaksa kehua ja flirttailla miehelleen.

Ja sitten kun nuori nätti tyttö sitä tekee niin sehän uppoaa kun voi suohon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin kihloissa naiset ehdotteli paljon enemmän seksiä. Naisten geenit on erikoiset. Varattuja miehiä tavoitellaan ja vika on aina miehessä :)!

Vierailija
24/34 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miestä voi vietellä ellei tämä ole asiassa mukana korvia myöten, eli uusi kysymys: miksi varattu mies menee tällaiseen mukaan? Mitä vikaa hänessä on?

Vierailija
25/34 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiavioisuus ei ole minulle mikään ihanna ja normi vaan koen, että minulla on oikeus toteuttaa oikeuttani seksuaaliseen vapauteen. Pikapano kollegan kanssa aamulla piristää kummasti. Eli olen itsekeskeinen. En ole täällä toteuttamassa muiden haaveita ja unelmia vaan elämässä omaa elämääni!

Vierailija
26/34 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksiavioisuus ei ole minulle mikään ihanna ja normi vaan koen, että minulla on oikeus toteuttaa oikeuttani seksuaaliseen vapauteen. Pikapano kollegan kanssa aamulla piristää kummasti. Eli olen itsekeskeinen. En ole täällä toteuttamassa muiden haaveita ja unelmia vaan elämässä omaa elämääni!

Oma vika, kun luin tämän. Toimii hyvänä pontimena lopettaa palstan seuraaminen.

Vierailija
27/34 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai miehen voi vietellä. Eikä miehessä mitään muuta  "vikaa " ole kuin nosttaahan se itsetuntoa kun joku flirttailee. Ja kyllä se vika on siinä naisessa joka se aloittaa..

Vierailija
28/34 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sille miehelle tiedoksi:

6. Älä tee aviorikosta

Se on muuten ennen feminististä suomennosta - älä tee huorin.

Raamattu on kirjoitettu paljon ennen kuin oli avioliittoja tai aviorikoksia. Tosin tuon suomennoksen jälkeen on poistettu aviorikoskin. Sellaista ei siis ole olemassakaan.

Huo ra ja huorraus liittyy mielestäni aina naisiin. Se on "femiinimuoto".

Vierailija
29/34 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miestä voi vietellä ellei tämä ole asiassa mukana korvia myöten, eli uusi kysymys: miksi varattu mies menee tällaiseen mukaan? Mitä vikaa hänessä on?

Ymmärräthän, että tuo taipumuksesi kääntää kaikki miehen syyksi on heikkous ja kärsit siitä. Katsos pikku huoruliini, kun tässä ketjussa jutellaan niistä naisista. Voit aloittaa uuden, ties kuinka monennentuhannen, langan niistä pettäjämiehistä halutessasi.

Vierailija
30/34 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai miehen voi vietellä. Eikä miehessä mitään muuta  "vikaa " ole kuin nosttaahan se itsetuntoa kun joku flirttailee. Ja kyllä se vika on siinä naisessa joka se aloittaa..

Vain naisessa? Miehelläkö ei ole lainkaan omaa tahtoa? Jos minun mieheni tulisi sanomaan tyyliin "enhän minä, mutta se nainen vietteli", hän saisi kenkää varsin nopeasti. Jos hän myöntäisi oman osuutensa (ihan itse suostui), niin saattaisin ehkä keskustella jatkosta. Jaa että vaimo ajanut vieraan syliin? Siitäkään ei voi keskustella ensin kotona?

Vierailija
31/34 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärräthän, että tuo taipumuksesi kääntää kaikki miehen syyksi on heikkous ja kärsit siitä. Katsos pikku huoruliini, kun tässä ketjussa jutellaan niistä naisista. Voit aloittaa uuden, ties kuinka monennentuhannen, langan niistä pettäjämiehistä halutessasi.

Et sitten voi käsittää, että vikaa voisi olla m-o-l-e-m-m-i-s-s-a? Sekä vikittelijässä että suostujassa.

Ai niin, sinä oletkin niitä selkärangattomia tapauksia, jotka antavat naisen pyöritellä itseään miten tahtovat ja sitten ulisevat täällä.

Vierailija
32/34 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Viettelee..? Mitä tarkoittaa viettely? Se että naimisissa olevat ukot ihastuvat työpaikan mukaviin naisiin ei tarkoita sitä, että ne naiset olisivat ketään vietelleet.

Vierailija
33/34 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän työpaikalta näitä varattuja"pariskuntia"..kyllähän se usein on se nainen,kun on ihastunut varattuun mieheen niin alkaa tämä iskuyritys..oli nainen sitten sinkku tai varattu.Hirveästi on nykyään näitä kaikenikäisiä naisia jotka aika estoitta haluavat suhteen ja eivät kunnioita yhtään sitä,että mies on varattu ja kyllä se on yllättävän helppoa naisen liehittellä,kun miehet on niin otettuja huomiosta ja jos ovat varattuja niin vielä enemmän,kun kotona odottaa se tylsä arki.

Välttämättä nämä suhteet ei montaa vuotta kestä,kun jo se arki tulee lopulta niihinkin,miehet kyllästyy usein sitten siihen seksiin,kun ovat jonkin aikaa sitä sen salasuhteensa kanssa harrastaneet.Kaipaavat taas uutta..mikä tuo jännitystä.

Sitten nämä työpaikka"h"naiset jäävät itkemään,kun on miehellä uusi kierroksessa.

Miehenä kannattaisi varmaan kuitenkin hommata se nainen työpaikan ulkopuolelta(vaikka kuinka kollega himottaisi)jos haluaa salaista säätöä.Ei ainakaan tule sössittyä lopulta niin paljon työkuvioita.Ja jää niitä itkeviä hoitoja kitisee.

Vierailija
34/34 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme