Nainen mitä tykkäät lihaksikkaasta Hunksista yökerhon tanssilattialla hihattomassa t-paidassa?
Ihailetko vierestä ja haluaisit mennä painamaan pääsi hunksin lihaksikkaaseen rintakehään? Vai katsotko kateellisena ja perinteiseen suomalaiseen tyyliin naama norsun vitsulla?
Kommentit (8)
Ei ole minunkaan makuun kyseinen miestyyppi.
Silmäkarkit kelpaa kyllä, mutta kosketuksesta saa oma mies. Mut jos on sellainen "tiedän, että olen hyvännäköinen" -tyyppi, niin ei kiinnosta edes katsoa.
Hihattomat paidat on miehellä mauttomia. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Silmäkarkit kelpaa kyllä, mutta kosketuksesta saa oma mies. Mut jos on sellainen "tiedän, että olen hyvännäköinen" -tyyppi, niin ei kiinnosta edes katsoa.
Juu, tuo "tiedän että olen hyvännäköinen" on yllättävän iso turn off. Malliesimerkki tästä Jani Kokki. Ne poseeraukset on vaan jotenkin niiiiin... Kokki on tosi komea mutta sex appeal mulle nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, tuo "tiedän että olen hyvännäköinen" on yllättävän iso turn off. Malliesimerkki tästä Jani Kokki. Ne poseeraukset on vaan jotenkin niiiiin... Kokki on tosi komea mutta sex appeal mulle nolla.
Kuvittelen seksin Kokin kanssa sellaiseksi että huoneessa on peili josta Kokki koko ajan ihailee itseään panemassa ja asettuu edullisiin kulmiin :D. T. Sama
Lähinnä ne herättää myötähäpeää, eivät osaa tanssia ja ne koreografiat on aivan kamalia. Enemmän mä innostun josta todella hyvästä baletti- tai modernista tanssijasta. Niillä on paremmat kropatkin.
Hemmetin kiusallista. Olen kolmesti käynyt Hunksien keikalla. Kaverit ovat olleet eturivissä kirkumassa, mä pysyin baarin puolella. Onhan lihakset ihana asia, mutten lämpene meikkaavasta tyttömiehestä. Ja se ittensä hierominen ja tyrkyttäminen... ei kiitos.
En tykkää tosta miestyypistä . Jotenkin ällö ja limainen