"Liian ruma rakkauteen"-ohjelma. WTF? Jokainen heistä
on kauniimpi kuin esim. keskivertosuomalainen ihminen. Jos jollain on ongelmana tummat säärikarvat tai avanne, niin ei se nyt maata kaada. Se avannepussin omaava mieskin on komea, hyväkroppainen ja fiksu. Löytäisi seuraa heti.
Kommentit (10)
Kaikki päähenkilöt ovat tosi mukavan oloisia ja luontevia kameran edessä. Heidän treffikumppaninsakin esiintyvät kuvausryhmän läsnäollessa kuin kalat vedessä, eikä kukaan vilkuile kameraa tai takeltele sanoissaan, vaan vessan ovella käydessään jokainen osaa syväluodata kokemustaan yksinkertaisin ja varmoin sanakääntein. Puhelut ja tekstiviestitkin jo tavatuilta kumppaneilta tulevat sattumalta silloin, kun kameraryhmä on teellä päähenkilön keittiössä.
Noista sarjassa esitetyistä taudeista ja vaivoista yksikään ei olisi minulle syy olla kiinnostumatta ihmisestä vakavissani. Olen viisikymppinen sinkku, joka ei vain ole kelvannut kenellekään vakituiseen parisuhteeseen. Vika ei ole ulkonäössä eikä terveydessä vaan jossain muualla, mutta itse en tiedä, miksi en kelpaa. Tehtäisiinpä jossain sarja meikäläisistäkin; voi kyllä olla, että se ei olisi yhtä sympaattinen ja katsojia keräävä hyvän mielen sarja kuin "Liian ruma rakkauteen?".
Vierailija kirjoitti:
öö miksi katsoit tuollaista? Halvalla tehtyä roskaviihdettä jota kaupalliset kanavat suoltavat sarjatuotannolla.
Raflaava nimi vaan ja pölkkypäät katsoo.
Ööööö, miksi itse olet pölhöllä av-palstalla?
Kertoo nykyihmisen pinnallisuudesta, että edes hyvä ulkonäkö ei enää riitä j(os avannepussi roikkuu paidan alla piilossa).
Kylläpä oli ahdistavaa oikeasti rumana katsoa sitä ohjelmaa. Että nuokin nykyään "rumia", voi hitto... Mun kaltaisten pitäisi sitten varmaan ampua itsensä ettei täysin pilaa ohikulkijoiden maisemaa :(
Muo ei kyllä mikään avannepussi haittaisi tai jos istuisi pyörätuolissa. Jos henkilö on muuten kiehtova ja osaa keskustelutaidoilla muuta kun lyhyitä vastauksia niin todellakin tahtoisin tutustua paremmin.
Oksettavaa pinnallinen käyttäytyminen tänä päivänä.
Arvaa miltä tuntuu meistä, jotka ovat ihan aikuisten oikeasti rumia? Niinpä, ei ihme että olen niin masentunut, koko elämäni on mennyt suoraan sanottuna pilalle tämän ulkonäköni vuoksi. Minua kohdellaan kuin idioottia, en ole koskaan seurustellut, eikä minulla ole ystäviä lainkaan, ja olen kuitenkin jo 23-vuotias. Mitä vaihtoehtoja minulla on jäljellä?
Voisimme tehdä kilttimiehistä oman sarjan. Liian kiltti rakkauteen.
Mulla on krooninen, ulkonäköön vaikuttava sairaus ja kyllä se itsetunnon päälle käy. Olen päättänyt, että ne jotka eivät sitä kestä, ovat mulle liian pinnallisia ja epäkypsiä. Itsekin voisin seurustella vammaisen tai sairaan kanssa, miksi itselleni pitäisi olla kovemmat vaatimukset?
Vierailija kirjoitti:
Voisimme tehdä kilttimiehistä oman sarjan. Liian kiltti rakkauteen.
Ei helvetti. Tuli kahvit näppäimistölle.
öö miksi katsoit tuollaista? Halvalla tehtyä roskaviihdettä jota kaupalliset kanavat suoltavat sarjatuotannolla.
Raflaava nimi vaan ja pölkkypäät katsoo.