Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku jäänyt kotia pyörittämään miehen luodessa uraa?

Vierailija
15.03.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomessa naisen tarvitse jäädä kotiin, jotta mies voi luoda uraa.

Vierailija
2/10 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko siis vapaaehtoisesti jäänyt kotiin kun toisella sen verran menevä/vaativa työkuvio ettei näin voi olla mukana ihan jokapäiväisessä arkirumbassa.

Eli telkkaria ei olla tässä vaan kyyläilty...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lapsille pitkiä päiviä, joten ainoa ratkaisu on ollut jäädä kotiin. Miehellä piiiitkät päivät.

Vierailija
4/10 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan ole millään hoitovapaalla. kuskaan lapsia kouluun ja leikkikouluun.

itsekin olen akat ja reilu 10 v tehnyt hyväpalkkaista työtä,mutta nyt hyvä näin. elämänlaatu on todella hyvä - juuri mitä halusimme.

ja kotirouvaseuraa on uskomattoman paljon ! :-)

Vierailija
5/10 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen onnellinen että voin olla kotona lasten kanssa =o)

Vierailija
6/10 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkosuomalainen kotirouva. En ole itse koskaan urasta välittänyt, vaikka opiskelusta nautinkin. Tulin opiskelleeksi alalle, jossa palkka taitaisi juuri ja juuri kattaa lasten päivähoidon, jos jonkinlaiseen säälliseen paikkaan tahtoisi lapset laittaa. Kun vielä en siis saa työssä käynnistä edes nautintoa, niin eihän siinä ole mitään järkeä. Mieheni rakastaa työtään, ja sitä, että koti on siisti ja ruoka valmiina kun tulee kotiin. Onhan tämä tosi 50-lukumaista, mutta varsin hauskaa.

Vierailija
7/10 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
8/10 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuntisin että olisin vaan siivooja ja ruoanlaittaja, en varmaankaan olisi kotona kovin pitkään. en myöskään pitäisi tästä jos se tarkootaisi että mitään ei voi tehdä kun rahaa ei ole - onneksi meillä on mahdollisuus matkustaa kaikilla lomilla jne. lapset eivät minua enää tarvitse " leikittämiseen" mutta autan läksyissä, ulkoilemme, käymme kirjastossa ja myös kaikki harrastukset käymme ennen iltaa. näin myös viikonloppuaika on todella perheen omaa aikaa, ei pakkoharrastamista ja automarketissa käymistä.

jos taloudellinen tilanne on riittävä, suosittelen.

Vierailija
9/10 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yrittäjänä tekee pitkää päivää. Tulot väheni, mutta elämänlaatu parani meillä kaikilla.

Meidän lapset 12-vuotias ja 5-vuotias. Ihanaa kun saa olla kotona vastaanottamassa koululaisen kotiin. Nuorempi käy kerhossa pari kertaa viikossa.

Mä olen kanssa sitä mieltä että, jos talous antaa periksi, ja itsellä ei mitään urahaaveita ole, niin tää on hyvä vaihtoehto.

Mä saan päivät hyvin kulumaan kotonakin. Ei täällä kotonakaan työt lopu. Meillä ei käy siivoojaa vaan tahdon siivota itse.

Töihin palaan sitten heti kun siltä tuntuu. Vielä ei ainakaan.

Vierailija
10/10 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaankin stella80:n naapureita ;-D