Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen että mieheni käyttää pikkuhousujani.

huolestunut
16.01.2017 |

Olemme reilu kolmekymppinen pariskuta.Ja olen viimeisen vuoden aikana huomannut, että pyykkikorista katoaa pikkuhousujani. Ne palaavat kyllä itsestään vaatekaappiini täysin pestyinä, mutta osa niistä on hieman venähtänyt. Ja olen myös huomannut että parit sukkahousupaketit on myös kadonnut. Asia ahdistaa ja hieman kuvottaa minua, ja en oikein tiedä miten ottaisin tämän puheeksi. Ja huomasin tämän alkaneen vasta noin vuosi sitten. Onko muilla mitään vastaavaa ja miten olette asian kanssa eläneet?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni käyttää sukkahousuja. Eipä minun maailmani siihen ole kaatunut. Ihan harmiton fetissi. Jos hän saa niiden käyttämisestä kiksejä, ei se ole minulta pois.

Vierailija
2/3 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinäkin tässä harmittaa että hän pilaa alushousujani. Ja toisekseen että mihin hän tarvii viikoksi pikkuhousujani. Ja onhan se hieman kuvottavaa kuvitella oma miehin jossain stringeissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni käyttää sukkahousuja. Eipä minun maailmani siihen ole kaatunut. Ihan harmiton fetissi. Jos hän saa niiden käyttämisestä kiksejä, ei se ole minulta pois.

Ei se mikään fetissi ole eikä niistä mitään kiksejä saa sen ihmeemmin kuin mistään housuista, itse olen käyttänyt jo monta vuotta sukkahousuja talvella, ovat paljon mukavempia kuin inhottavat miesten kalsarit.

Sukkahousut on alunperin miesten vaate, miesten sukkahousuja on saatavilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi