Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alaspäin suuntautuvat silmäkulmat

Vierailija
16.01.2017 |

Onneksi minulla on, suomalaisilla harvinaista. Tekee kiltin ja söpön vaikutelman, vetoaa miehiin hyvin. :) Monesti onkin kehuttu silmiä ja miehet katsovat pitkään juuri silmiin, ei esim. kuitenkin ihan hyvän kokoisiin tisseihin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellanlettas. 

Vierailija
2/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla jotain muita tärkeitä ajatuksia päässäsi? Tissit ja silmäkulmat käsitelty?  Miten tuo perspuoli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sulla jotain muita tärkeitä ajatuksia päässäsi? Tissit ja silmäkulmat käsitelty?  Miten tuo perspuoli?

Treenaan mutta vielä kestää, että näyttää hyvältä... Opiskelen kyllä yliopistossakin.

-ap

Vierailija
4/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenaan mutta vielä kestää, että näyttää hyvältä... Opiskelen kyllä yliopistossakin.

-ap

Treenaa vaan, voi sieltä tulla joku ajatus vielä, ehkei tänään. 

Vierailija
5/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, tiedän mitä ap tarkoittaa! Minulla on girl crush tähän näyttelijään:

http://vignette4.wikia.nocookie.net/thehangover/images/2/2e/Heather_Gra…

Muistutatko ehkä häntä? :)

6/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko vähän esimerkkikuvia tällaisista silmistä? Ainoat mitä minulle tulee mieleen tuosta kuvailusta on einimäiset silmät mutta ne nyt eivät muodoltaan mitenkään kauniit ole joten varmaan meinaat jotain toisenlaista

http://static.iltalehti.fi/viihde/einivanhakuva2ek2901_vi.jpg

http://static.iltalehti.fi/viihde/jessicakuva1ek2901_vi.jpg

Vierailija
7/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiaasialaista geeniperimää, Kirgisian ja Mongolian suunnalta. Mutta hyvä sulle, että miehet tykkää. Yliopistossa perse leviää treenaat miten vaan.

Vierailija
8/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minulla on, suomalaisilla harvinaista. Tekee kiltin ja söpön vaikutelman, vetoaa miehiin hyvin. :) Monesti onkin kehuttu silmiä ja miehet katsovat pitkään juuri silmiin, ei esim. kuitenkin ihan hyvän kokoisiin tisseihin.

Niin on minullakin, valitettavasti. Miehiltä saa kyllä huomiota, silmät aiheuttavat heissä kuulema jotain sääliä, että tekee mieli hoivata ja pelastaa minut. En vaan tiedä miltä.

Vierailija
9/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lurppasilmät. En tykkää, mutta kiva, jos olet onnellinen miehiltä saamastasi huomiosta :)

Vierailija
11/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli, onneksi nenänvarren kohotessa ja yläluomen laskeutuessa iän myötä silmän muoto muuttui niin että pääsin niistä enimmäkseen eroon. En pidä luppasilmiä kauniina ja pyrin muotoilemaan ne meikillä normaaleiksi. Anne Hathawayllä on samanlaiset.

Vierailija
12/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on tosi yleistä suomalaisilla.

Vierailija
13/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on minullakin, valitettavasti. Miehiltä saa kyllä huomiota, silmät aiheuttavat heissä kuulema jotain sääliä, että tekee mieli hoivata ja pelastaa minut. En vaan tiedä miltä.

Se on se säälittävän anova "auta mua tyttö rukkaa" -ilme. Vielä kun otsa rypyssä pikkasen niin miesten huomio on taattu. Tyyliin Kelly Macdonald

Vierailija
14/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä sitten näytä aina surulliselta? Vetoaako se siis miehiin? Että nainen näyttää surulliselta...