Onko olemassa ns harmaahiirulaisnaisia joilla olisi exhibitionistisia haaveita?
Siis joku ihan "tavis" nainen, tavallisesti pukeutuva niin arkeen kuin juhlaankin, mutta jossain määrin haaveilee että rohkenisi joskus muuttaa pukeutumista jollaintapaa näyttävämmäksi huomion takia, jonka saaminen kutkuttaa jotain mielihyvänkeskuksia.
Ihan vaan tässä teen luotausta että onko tällaisia olemassakaan notta onko järkeä haaveilla että joskus tavalla tai toisella löytäisin naisen jolla tämäntyyppinen ominaisuus.
M
Kommentit (2)
Mä en tajua tätä aloitusta yhtään. Siis tottakai kaikki haluaisi näyttää paremmalta ja pukeutua hienommin ja tyylikkäämmin, mutta harvan arkirutiineihin se sopii. Minä ainakin kulutin koko teini-ikäni ulkonäöstä ja vaatteista stressaamiseen. Tälläydyin huolella, vaikka ei olisi tarvinut. Sitten jossain vaiheessa tuli stoppi, muutin pienemmälle paikkakunnalle opiskelemaan ja töihin, jolloin ei jaksanut eikä tarvinut panostaa enää yhtään. Hienompia juhlia ja baari-iltojakin on tullut vietettyä tosi vähän moneen vuoteen. Mutta nyt taas olen alkanut kaivata sitä, että voi pukeutua töihinkin vähän paremmin ja viikonloppuisin voisi alkaa käydä "näyttäytymässä" useammin. Onneksi kohta muutan Helsinkiin ja pääsee taas sivistyksen pariin. Rumalta hiirulaiselta näyttäminen 24/7 on tosi masentavaa, vaikka onkin ollut rentouttavaa olla stressaamatta ulkonäöstä ja saanut pukeutua mukavuudenhalu ja käytännöllisyys edellä.
Etsiikö ap siis jotain näyttelykissaa?
Oli ainakin se joku linnanjuhliin muuntautunut milf. Nimeähän on ihan mahdoton muistaa.