Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletko pyytänyt jonkun FB-kaveriksi vahingossa?

leveäsormi
16.01.2017 |

MInulla on n. 2-300 FB-kaveria. Kolme niistä on vahingossa kaveriksi pyydettyjä. Kaikki ovat sellaisia paljon postaavia ihmisiä joten ne on kai vain olettaneet että olen kiinnostunut heidän mielipiteistään. Tosiasiassa olen vain lukenut postin mutta vahingossa pyrkinyt kaveriksi.

Joskus joku vähemmän postaava henkilö on ihmetellyt että "tunnetaanko me" ja olen sitten perääntynyt anteeksi pyydellen. Käykö muille koskaan näin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tapahtunut! Kaksikin kertaa. Yhden kerran tuli ihmettelevä kysely, toisen kerran ventovieras hyväksyi muitta mutkitta. Sillä oli hauskoja postauksia.

Vierailija
2/11 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Itselle ei ole vielä käynyt noin, mutta jos pyytäjän nimi ei ole jollain tavalla tuttu tai ei näytä olevan yhteisiä kavereita, niin en yleensä hyväksy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. En edes ymmärrä, miten se olisi mahdollista.

Vierailija
4/11 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa klikannut sitä lisää kaveriksi -namiskaa, mutta poistanut heti.

Vierailija
5/11 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta joku kenraali puolittain pyysi ja nyt ollaan menossa jo kohta naimisiin Jenkeissä :) Jotain rahasotkuja viel ja sitten, JESS!

Vierailija
6/11 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on tapahtunut vahingossa. Joskus huomasin että yhtäkkiä facebook ilmoitti minun olevan kaveri jonkun kanssa jota en tuntenut. No, poistin sen sitten heti kavereistani. En keksi mitään muuta syytä tälle kuin että on tapahtunut jokin vikapainallus kun olen selannut facebookia kännykällä. Kerran huomasin vahingossa pyytäneeni yhtä tuttua facekaveriksi. Pyyntö oli vahinko, mutta ei se haitannut. Hän hyväksyi pyynnön ja se on mulle ihan ok, että ollaan facekavereita, nähdään ihan oikeassa elämässäkin kaveriporukassa. Yhtä hyvin olisin voinut lähettää sen tarkoituksella.

Vierailija
7/11 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi oli onnistunut lähetteleen koneelta pyyntöjä niille kaveriehdotuksille. Joukossa yksi ääliö...

Vierailija
8/11 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykällä selatessa niitä vahinkopyyntöjä on tullut laittaneeksi muutaman. Ei vakava asia ollenkaan.

Vierailija
9/11 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän aina olla varovainen ja tarkka, mutta pari kertaa on vahingossa lähtenyt pyyntö. Olen huomannut asian aina heti, ja käynyt peruuttamassa pyynnön vikkelästi.

Vierailija
10/11 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. En edes ymmärrä, miten se olisi mahdollista.

Voi se on kuule äärimmäisen helppoa. Joku random-tyyppi tehnyt julkisen tilapäivityksen josta joku kaverisi on tykännyt. Viesti näkyy siis sinun etusivulla ja oikeassa reunassa on pieni merkki, jota hipaisemalla lähtee kaveripyyntö ko tyypille.

Vierailija
11/11 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen van kerran tehnyt puhtaan vahingon ja tehnyt pyynnön. Muutoin olen hikisillä käsillä puhelimella tehnyt vahingossa kaveripyynnön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän