Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua kiinteytykseen?

Emilia Hänninen
16.01.2017 |

En ole ylipainoinen, vaan enemmänkin "lievästi" laihaläski. Miten saisin kiinteytettyä etenkin vatsaa? Tiedän ettei paikallinen laihdutus onnistu, vaan rasvaa lähtee aina myös muualta. Mielestäni kuitenkin vain vatsa kaipaa hieman vähemmän rasvaa. Kuinka monta kertaa viikossa kannattaisi tehdä rasvaa polttava treeni, ja miten ehkäistä, ettei se polttaisi rasvaa enemmän vääristä kuin oikeista paikoista? Kannattaako lisäksi tehdä lihaskuntotreeniä etenkin vatsan alueelta? Ja entäs ruokavalio? Kiitos jos joku asiasta paremmin tietävä viitsisi neuvoa minua :)
Olen 15-vuotias. Olen 167 cm pitkä ja painan noin 51-52 kiloa. Syön mielestäni ihan liikaa, kylläkin yleensä terveellisesti. Syön aamiaiseksi paljon puuroa, marjoja ja lisäksi vielä yleensä banaanin tai leivän. Lounaaksi ja päivälliseksi syön perus koti/kouluruokaa (en kylläkään syö punaista lihaa). Leipää syön aika paljon, yleensä ruis- tai paahtoleipää juuston ja levitteen kera. Syön paljon kasviksia ja hedelmiä. Herkuttelen viikonloppuisin, joskus en ollenkaan ja joskus liikaa. En tiedä että missä vaiheessa vatsaani ilmestyi rasvaa, mutta haluan sen pois. En halua olla keskivartalolihava.
Lantionympärykseni on 77 cm, vyötärönympärys 65 cm ja rinnanympärys 83 cm. Ongelmanani ei ole se, että rasvaa kertyisi koko keskivartaloon, vaan navan kohdalle. Tähän ydistyy päivän mittaan paheneva turvotus. Haluaisin polttaa rasvaa, mutta pelkään että se lähtee juurikin pepusta, reisistä ja rinnoista vatsan sijaan. En nimittäin halua että rasvaa jää jäljelle vain vatsaan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi