Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avulias

Vierailija
16.01.2017 |

Hei!
Olen vähän hämilläni. Olen tapaillut miestä 4kk. Hän on eläkkeellä mutta ikäisekseen hyväkuntoinen ja avulias. Romanttinen. Kaikinpuolin mitä mieheltä voi odottaa. Hän on kertonut avustettavasta jota käy auttamassa. Ok. Ymmärsin tai kuvittelin avustettavan olevan 85-v. mummo. Nyt sainkin selville että avustettava onkin 10 v nuorempi nainen kuin miesystäväni jota on auttanut jo yli vuoden. Olen nähnyt naisen facessa. Ihan nätti. Hänellä on kuulemma reuma ja kipuja josta ei näy päällepäin ja on siksi eläkkeellä. Kissaihminen ja hänellä on mökki. Siksi mies käy auttamassa puuhommissa ja hakee kissahiekat ja kauppa-asiat ym. Kyllä nainen muuten pystyy vielä liikkumaan mutta ei tietenkään voi kantaa mitään painavia. Ok. Ymmärrän mutta ihmettelen miksi mies ei voinut minulle rehellisesti kertoa ettei avustettava ollut mikään mummeli? En ole mustasukkainen. Ihmettelen vaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ajatellut sen olevan tärkeää? Asia ei ole tullut puheeksi?

Vierailija
2/6 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin entä sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hän olisi voinut tietää, että oletat vain tietyssä iässä olevien olevan sairaita ja tarvitsevan apua? Oppia ikä kaikki.

Vierailija
4/6 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se niinkin olla että oletin hänen olevan iäkäs mummeli jolla on paljon kissoja:D. Olen vaan tullut varovaiseksi kun ollut elämässäni kolhuja. Mies on kaikin puolin ihana ja tykkää tyydyttää mua mutta vielä ei olla onnistuttu sen pidemmälle. Hänellä on vissiin joku ongelma. Siksi mietin kaikkia vaihtoehtoja.

Vierailija
5/6 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/6 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi se niinkin olla että oletin hänen olevan iäkäs mummeli jolla on paljon kissoja:D. Olen vaan tullut varovaiseksi kun ollut elämässäni kolhuja. Mies on kaikin puolin ihana ja tykkää tyydyttää mua mutta vielä ei olla onnistuttu sen pidemmälle. Hänellä on vissiin joku ongelma. Siksi mietin kaikkia vaihtoehtoja.

Jos vellot meineissä kolhuissa ne pitää selvittää ensin ja sitten vasta parisuhteeseen.