Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttavani käy ehkä samalla terapeutilla

Vierailija
15.01.2017 |

Kyseessä ainut rekisteristä löytyvä tämän paikkakunnan miesterapeutti joka käyttää tiettyä menetelmää.

Näen tuttuani viikottain ja hän itse kertoi terapiastaan. En halua tietää. Pitääkö minun ottaa aihe esiin terapiassa, vaikka terapeutti ei tietenkään voi kieltää eikä vahvistaa asiaa? Pitääkö vaihtaa terapeuttia.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan tetapeutilta.

Vierailija
22/31 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä olet "syyllinen"?

Kuulostaa, että sisäinen lapsesi on oppinut kantamaan muiden ongelmia ja salailemaan asioita muiden puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi vaihtaa. Terapeutilla on vaitio-olovelvollisuus eikä saa kertoa sinun asioita tutuille tai muillekkaan. Jos itse huomaat että puhuu potilaiden asioista niin silloin kannattaa puuttua vasta ja vaihtaakkin terapeuttia.

Vierailija
24/31 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi vaihtaa. Terapeutilla on vaitio-olovelvollisuus eikä saa kertoa sinun asioita tutuille tai muillekkaan. Jos itse huomaat että puhuu potilaiden asioista niin silloin kannattaa puuttua vasta ja vaihtaakkin terapeuttia.

Voiko tuttava puhua ap:sta ja ap tuttavasta terapeutille?

Vierailija
25/31 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi mutta terapeutti ei saa silti sanoa siitä että on molempien terapeutti eikä suhde toiseen potilaaseen saa muuttua toisen sanoista.

Vierailija
26/31 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi mutta terapeutti ei saa silti sanoa siitä että on molempien terapeutti eikä suhde toiseen potilaaseen saa muuttua toisen sanoista.

Miten tämä on mahdollista? Siis väkisinkin toisen sanat vaikuttaa.

Vierailija
27/31 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä on mahdollista? Siis väkisinkin toisen sanat vaikuttaa.

Ihmismieli kyllä on sellainen mutta se ei saisi mennä niin. Jos minä menisin vaikka psykiatrilleni haukkumaan isäni maasta taivaaseen ja isäni olisi myös hänen potilaansa, psykiatri ei saisi antaa asian vaikuttaa hänen ja isäni suhteeseen vaikka olisi kuullut vaikka ja mitä ikävää. Jos niin käy niin psykiatrin tulisi itse huomata asia ja siirtää vaikka isäni toiselle psykiatrille joka pystyisi paremmin häntä auttamaan.

Vierailija
28/31 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten luottaa, että se ei vaikuta?

Vierailija
29/31 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et tiedä edes varmasti? 

Vierailija