Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onneton yksipuolinen ihastuminen -- mitä teen?

Vierailija
15.01.2017 |

En pysty unohtamaan häntä, muuta en voi tehdä itsariakaan, sillä minulla on velvoitteita, joiden vuoksi mun on pakko jaksaa elää ja vieläpä täyspäisenä ja aktiivisena kansalaisena. Hän on elämäni rakkaus. Mitä teen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä, jos vain päätät, ettei hän olekaan elämäsi rakkaus?

Vierailija
2/7 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ole nähnyt erästä moneen kuukauteen, ja ihan puskista tulee välillä ikävä ja muistan jotain yhteisiä juttuja.. vaikkei koskaan meillä oikein mittään ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa auttoi raivokas liikunta ja lähes jatkuva musiikin kuuntelu, mutta nyt nekään eivät enää riitä.

Vierailija
4/7 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta ku vaan kärvistellä ja toivoa että jostain tulee jotain uutta, vaikka sitten sillä riskillä että siihenkin jää jumiin.

Näin siis itselläni.

Vierailija
5/7 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä menee ohi. Olin palavasti ihastunut 10 vuotta sitten ja kun mies muutti ja vaihtoi työpaikkaa ajattelin etten koskaan selviä. Olin todella rikki mutta niin se aika vain teki tehtävänsä ja kun sattumalta törmäsin mieheen noin vuosi sitten tapaaminen ei herättänyt mitään tunteita ja mietin mitä tuossa joskus jotain näin. Mies edelleen komea mutta muu elämä tuli väliin ja löysin unelmieni miehen jonka kanssa nyt 2 lasta. Tsemppiä! Löydät kyllä uuden!

Vierailija
6/7 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestät vaan. Minäkin oon monta vuotta toivonut että saisin jotain vastakaikua, mutta ei! Nyt olen oikeastaan miehelle enemmän vihainen, mutta edelleen todella rakastunut ja ennenkaikkea mustasukkainen.

Vituttaa.

Vierailija
7/7 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain haluaisin nuorille opettaa on ettei elämä kaadu suhteen kaatumiseen tai toivottomaan rakkauteen. Aika auttaa ja ei ole yhtä ainoaa oikeaa.

Keski-ikäinen täti