Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bullet Journaliin hurahtaneita?

Vierailija
15.01.2017 |

Löytyykö ketään?

Idea on mielestäni loistava, mutta mulla on suuria vaikeuksia päättää sopivaa vihkoa, layoutia ja tuntuu että takerrun lillukanvarsiin. Ärsyttää. Pitäis vaan aloittaa ruutuvihkolla ja sillä siisti ja jättää hifistely toistaiseksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Olen pitänyt pari kuukautta. En koristele, mutta kirjoitan niin siististi kuin osaa, hyvällä kynällä. Moleskin-vihko minulla. 

Vierailija
2/8 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo! Olen pitänyt pari kuukautta. En koristele, mutta kirjoitan niin siististi kuin osaa, hyvällä kynällä. Moleskin-vihko minulla. 

Teetkö viikkoaukeamat jollain tietyllä tyylillä, vai ihan simppelinä kalenterina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetkö viikkoaukeamat jollain tietyllä tyylillä, vai ihan simppelinä kalenterina?

Teen siten kuin muutama kuukausi sitten oli NYT-liitteessä, verkosta katsoin sen jutun. 

Vierailija
4/8 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! Mäkin oon perfektionisti, mutta bullet journalin kans piti laskea rimaa. On kätevä idea! Mulla on siellä kaikki: Aikataulut, to do -listat, ompeluideat, kiitollisuuspäiväkirja jne. Mahtavaa kun kaikki löytyy yksien kansien sisältä. :) Älä takerru yksityiskohtiin vaan tee ja ihastu! Ajan kanssa se tyylikin sitten kehittyy.

Vierailija
5/8 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Oon tosin modannut ideaa omiin tarpeisiini sopivaksi ja skipannut mm. viikkoaukeamat. Ei mulla ole niin tapahtumarikas elämä että joka päivälle riittäisi työn lisäksi mitään erityistä raportoitavaa ja ne merkittävät asiat laitan erilliselle listalle. Lisäksi kk:t on kirjanpidon tyyliin kolmen sykleissä q1-q4. Alustana toimii mullakin Moleskin.

Vierailija
6/8 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään o/ Vuoden verran olen nyt pitänyt bullet journalia, Moleskinen "pilkutettu" vihko käytössä. Oma tyyli kalenterin tekoon on paljon vuoden aikana muuttunut, inspistä olen katsonut esim. Pinterestistä ja nyt tuntuu löytyneen itselle sopiva tyyli. Tykkään koristella vihkoa paljon, ja jokaisesta viikkoaukeamasta pyrin tekemään erilaisen käyttäen värikkäitä tusseja, erilaisia kirjoitustyylejä, kiiltokuvia, washi-teippejä ym :)

Vierailija
7/8 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hep

Vierailija
8/8 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen wannabe-bulletisti. Vihko on ollut jo pari vuotta, mutta en halua sotkea sitä :D Poden jotain täydellisyyden tavoittelua ja ärsyynnyn, jos huomaan että meni pieleen ja joku pitikin olla ihan toisessa paikassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän