Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mulle tapahtui yöllä? Sydänkohtaus?

Vierailija
15.01.2017 |

Heräsin siihen, että en voinut hengittää. Sitten sydän löi nopeasti n. 5 kertaa ja hengitys vapautui uudestaan. Sen jälkeen toinen jalkani kaappasi, en voinut liikuttaa sitä ollenkaan muutamaan sekuntiin. Sitten se alkoi toimia uudestaan, siirsin jalan suoraksi ja olo oli ok. Mitä ihmettä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalka kaappaus:)

Vierailija
2/8 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rytmihäiriöitä. Käy lääkärissä. Huominen riittää, jos ei ole nyt tuntemuksia tai ellei samoja oireita tai rintakipuja tule jo tänään. Jos voimakas huono olo ja kylmä hiki, päivystykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unihalvaus tai unipainiikkikohtaus.

Vierailija
4/8 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalka siis kramppasi.

On mulla ennenkin ollut rytmin vaihtelua, mutta ei hengityskatkoksia. En tiedä mitä siellä nyt siellä lääkärissä, jos ei rytmihäiriöitä saada ekg:ssa kuvattua.

Mulla on joskus ollut veritulppa jalassa, voisiko nytkin olla joku tukos?

Vierailija
5/8 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalka siis kramppasi.

On mulla ennenkin ollut rytmin vaihtelua, mutta ei hengityskatkoksia. En tiedä mitä siellä nyt siellä lääkärissä, jos ei rytmihäiriöitä saada ekg:ssa kuvattua.

Mulla on joskus ollut veritulppa jalassa, voisiko nytkin olla joku tukos?

Jos veritulpan palasia kiertelee ympäri verenkiertoa ja aiheuttaa ongelmia. Pitäisi mennä liuotukseen ennenkuin menee johonkin väärään paikkaan.

Ja kannattaisi varmaan harkita vähän mitä syö niin pysyisi verisuonet paremmassa kunnossa eikä tulisi niitä tukoksia.

Vierailija
6/8 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos veritulpan palasia kiertelee ympäri verenkiertoa ja aiheuttaa ongelmia. Pitäisi mennä liuotukseen ennenkuin menee johonkin väärään paikkaan.

Ja kannattaisi varmaan harkita vähän mitä syö niin pysyisi verisuonet paremmassa kunnossa eikä tulisi niitä tukoksia.[/quote]

Voi jessusperkele... Sulla on varmaan ollut aivoinfarkti, kun tuli niin typerää tekstiä.

Vierailija
7/8 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kannattaisi varmaan harkita vähän mitä syö niin pysyisi verisuonet paremmassa kunnossa eikä tulisi niitä tukoksia.

Voi jessusperkele... Sulla on varmaan ollut aivoinfarkti, kun tuli niin typerää tekstiä.

Sanoo apukoulun reputtanut joka ei ole kuullut että k-vitamiinipitoiset ruuat voivat aiheuttaa tukoksia niillä joilla on perinnöllinen alttius. 😂

Vierailija
8/8 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikähän tuossa oli typerää ja pystytkö itse antamaan paremman neuvon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä