Sairaanhoitaja kysyi myynkö itseäni
Kommentit (16)
Myyminen vai kysyminen? Halusiko hän ostaa palveluksiasi?
Mä olisin kysynyt, että no paljonko olisit valmis maksamaan? Kaikki on myytävänä kun hinnasta sovitaan.
Aiheellinen kysymys, vaikuttaa hoitopäätöksiin. Olet ilmeisesti pukeutunut h**raksi tai muuten habituksesi on prostituuttimainen.
Tekisin kyseisestä hoitajasta valituksen.
No tuskin hoitaja nyt muuten vaan kyselee mitään tuollaisia, eiköhän siihen ole ollut jokin syy ja tarkoituksena sinun auttamisesi. Ihmeellisistä asioista ihmiset vetää herneitä nenään, ei sinne vastaanotolle ole mikään pakko mennä.
Hölmö kysymys. Kaikki naiset myyvät, ainoastaan hinta ja maksutapa vaihtelevat.
Vierailija kirjoitti:
Hölmö kysymys. Kaikki naiset myyvät, ainoastaan hinta ja maksutapa vaihtelevat.
Juuri näin.
Sinulla varmaan on jokin käsitys siitä, miksi juuri sinulle tehtiin tuollainen kysymys?
Missä tilanteessa tuollaista kysytään?
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin kysynyt, että no paljonko olisit valmis maksamaan? Kaikki on myytävänä kun hinnasta sovitaan.
No eihän ole. Minä en myisi seksiä mistään hinnasta. MISTÄÄN. Oma seksuaalinen hyvinvointini on tärkeämpää kuin mikään raha ikinä.
Olet napannut sen verran viruksia ja bakteereita? Muistakaa kondomit.
Minkälaisessa tilanteessa olit hakemassa apua kun kysymys esitettiin? Mihin oireisiin, mikä sinua vaivasi? Mikä oli ulkoinen habituksesi?
Vierailija kirjoitti:
Olet napannut sen verran viruksia ja bakteereita? Muistakaa kondomit.
Vaikuttaako siihen se saako seksisuhteista rahaa vai enemmän se onko niitä suhteita ollut paljon vaikka eivät olisi olleet maksavia asikkaista?
No, myytkö?