Onko kohtuutonta vaatia rahoja takaisin...?
Ostin powerista panssarinäytönsuojan puhelimeeni ja suoja on aivan pask*. Suoja maksoi 40e asennuksen kanssa ja oletin sen toimivan hyvin. Huomasin kuitenkin että sormenjälkitunnistus ei kunnolla toimi näytönsuojan kanssa sekä kosketusta ottaa aivan surkeasti. Pilalle meni siis hyvä käyttökokemus koko puhelimesta huonon panssarilasin takia. Kävin sitten seuraavalla viikolla valittamassa näytönsuojassa olevista pisteistä ja he asensivat uuden näytönsuojan. Ongelmat kuitenkin jatkuivat tämän jälkeen ja näyttö otti edelleen kosketusta surkeasti juuri panssarilasin takia. Eilen hermostuin ja otin koko suojan pois puhelimesta ja huomasin että oli jäänyt pölyä puhelimen näyttöön ennen asennusta ja asennus oli tehty liikkeessä. Toiminko väärin jos käyn liikkeessä valittamassa näytönsuojan surkeudesta liikkeessä sekä asennuksessa tapahtuneesta mokasta? Haluaisin myös rahat takaisin sillä tuote maksoi 40e ja on aivan umpisurkea. Sain paremman panssarilasin kymmennellä eurolla vanhaan puhelimeeni. Ainakin teen negatiivisen arvostelun tuotteesta Powerin sivulle jos en saa rahoja takaisin. Tiedän ettei ole tyytyväisyystakuuta Powerilla mutta tässä ei ole kyse makuasiasta vaan surkeasta tuotteesta.
Kommentit (2)
Totta kai valitat huonosta tuotteesta.
Jos olet ottanut sen suojan jo itse pois, miten todistat, että se oli asennettu huonosti?