Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kohteliaat ja sovittelevammat miehet kiimasimpia?

Hmm..
15.01.2017 |

?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan ON!

Kun on terve itsetunto ja henkisesti tasapainossa on seksuaalinen itsetuntokin tätä lähes poikkeuksetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
4/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten tuollaiset eivät ole edes miehiä.

Vierailija
5/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiimaiset ehdi sovitella, ne survaisee vain kerralla ja vauhdilla. Hitaat vässykät ne sovittelee.

Vierailija
6/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin päinvastoin. Henkisesti terveet ja muita ihmisiä kunnioittavat miehet ovat sovittelevia ja ystävällisiä. Sovittelevuus ja toisen huomioonottaminen on miehekästä ja vetoaa minuun naisena eniten.

Vierailija
7/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin päinvastoin. Henkisesti terveet ja muita ihmisiä kunnioittavat miehet ovat sovittelevia ja ystävällisiä. Sovittelevuus ja toisen huomioonottaminen on miehekästä ja vetoaa minuun naisena eniten.

Ei se sinuun naisena vetoa, vaan huonooon itsetuntoosi. Miehekkyys on suoruutta ja minuun ainakin vetoaa suora toiminta eniten, kommunikaatio voi olla karskiakin.

Vierailija
8/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kiltit miehet on isomunaisia ja kovia panemaan.

Vierailija
9/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja sellainen mies tietää että se saa naiset villeiksi.

Vierailija
10/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Ja sellainen mies tietää että se saa naiset villeiksi.

Yeah right.

Vierailija
11/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se sinuun naisena vetoa, vaan huonooon itsetuntoosi. Miehekkyys on suoruutta ja minuun ainakin vetoaa suora toiminta eniten, kommunikaatio voi olla karskiakin.

Ymmärräthän, että olet eri ihminen kuin minä? Vain minä, et sinä, voin kertoa mitä tunnen ja koen. Tai miten määrittelen esim. miehekkyyden.

Minulla on hyvä itsetunto. Silloin kun ei ollut tunsin vetoa suoriin ja karskeihin miehiin, joita stereotyyppisesti pidetään miehekkäinä.

Vierailija
12/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärräthän, että olet eri ihminen kuin minä? Vain minä, et sinä, voin kertoa mitä tunnen ja koen. Tai miten määrittelen esim. miehekkyyden.

Minulla on hyvä itsetunto. Silloin kun ei ollut tunsin vetoa suoriin ja karskeihin miehiin, joita stereotyyppisesti pidetään miehekkäinä.

Ja sinun tunteesi on siis oikea ja totuus? Ja useasti ihmisillä jotka elävät omassa utopiassaan on hyvä itsetunto, koska he kieltävät kaikki realiteetit ja faktat ympärillä olevasta maailmasta.

Enkä ollut viestin kirjoittaja johon vastasit, vaan huutelen sivusta.

Vierailija
13/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras suhde on kahden epäkohteliaan ja epäsovittelevan välillä jos libidot kohtaa. -ap

Vierailija
14/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinun tunteesi on siis oikea ja totuus? Ja useasti ihmisillä jotka elävät omassa utopiassaan on hyvä itsetunto, koska he kieltävät kaikki realiteetit ja faktat ympärillä olevasta maailmasta.

Enkä ollut viestin kirjoittaja johon vastasit, vaan huutelen sivusta.

Hedelmällisen keskustelun ABC: Lue -> Ymmärrä -> Vastaa viestiin vasta kun suoritit vaiheet yksi ja kaksi.

Vierailija
15/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen mukaan ON!

Kun on terve itsetunto ja henkisesti tasapainossa on seksuaalinen itsetuntokin tätä lähes poikkeuksetta.

Veit sanat suustani. Kyllä näin on munkin kokemuksen mukaan.

Vierailija
16/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan, ei. Kiimaisimpia ovat ne joilla on vaikeuksia tunteensäätelyssä..

Vierailija
17/17 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen mukaan, ei. Kiimaisimpia ovat ne joilla on vaikeuksia tunteensäätelyssä..

Jep