Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä minulle on tapahtunut? En tule enää raskaaksi...

Vierailija
15.01.2017 |

Kaksi kertaa olen tullut hyvin helposti raskaaksi.. Nyt yritystä takana 17kuukautta.. Ei vain onnistu vaikka meillä on ollut letrozol apuna. Clomifeniäkin kokeiltiin mutta siitä ei ollut mitään hyötyä follit jäivät liian pieniksi... En voi vaan käsittää...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile royal gelee ja femisoya. Sama, adaptogeeninen vaikutus on myös macalla. Veikkaan, että sulla on hormonien kanssa häikkää, estrogeenin vajaus tmv. Mites paino, stressi, liikunta ja hyvien rasvojen saannin laita?

Vierailija
2/8 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Royale geleetä syöty jo yli puoli vuotta. Kaikennäköistä muutaki luontaistuotetta kokeiltu. Ei mitään apua.

Oon perusluonteeltani sellainen stressaaja. Mutta ei tässä mitään hirveää stressiä ole ollut paitsi nyt tämä hedelmällisyys ongelma alkaa suoraan sanottuna pelottamaan että eikö tämä ikinä onnistu.

Hyviä rasvoja yritän syödä mm avocadoa päivittäin. Oliiviöljyä ja lohta syön kerran viikossa.

Painoindexin mukaan olen edelleen normaalipainoinen vaikka paino on noussut 5kg viimeisen 3v sisällä.

Liikuntaa harrastan epäsäännöllisen säännöllisesti. Haluaisin kyllä liikkua enemmän..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä?

Ja oletko varma että vika on sinussa eikä miehessä. Onko mies sama? Sperma ok?

Onko sinulla ollut joku tulehdus/sp-tauti mikä tehnyt tuhoja?

Vierailija
4/8 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyivätkö lapsesi alateitse vai sektiolla? Onko sinulle jouduttu tekemään kaavintoja?

Vierailija
5/8 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten on vaan hyväksyttävä, että sun aikas on ohi.

Vierailija
6/8 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32v. Sama mies. Mies ei ole käynyt siemennesteanalyysissä mutta on menossa.

Ei sektioita, ei kaavintoja, ei keskenmenoja, ei sukupuolitauteja, eikä mitään kohtutulehduksia ole ollut.

Mulla ei koskaan oo ollu mitään ongelmia ennen kaikki on toiminut. Mutta sitten menin ja söin epillereitä toisen lapsen syntymän jälkeen 5 vuotta. Sen jälkeen ku lopetin pillerit ei mikään enää toimi niinku ennen. Kierrot epäsäännölliset. Hiuksia on lähtenyt päästä yli puolet.

Vierailija
7/8 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltarauhashormoonin vajaus ehkäpä? Terolutit sekä lugesteronit auttoivat minua

Vierailija
8/8 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proesteroni oli verikokeissa matala mutta gynekologin mukaan se johtuu juuri siitä ettei folli kypsy. Terolutit mulla on jo käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan