Cen yhen askissa ollu hiljasta
Kommentit (37)
Selityksenköhän sillä on nyt että Sossut on neuvoneet olemaan jakamatta lastensa tietoja netissä. ei suinkaan se että jäi kiinni siitä et J1 on pikkulastenkodissa. Hyvä seivaus C! kyllähän sen valitettavasti kaikki tietää että teillä ei ole yhtään lasta teidän hoidossa eikä niitä teille annettaisikaan koska olette rapanistejä
Vierailija kirjoitti:
On mennyt C aika hiljaiseksi . onkohan tajunnut että on oikeasti jäänyt kiinni valehtelusta,kuvien muokkaamisesta, j:n sijoituksesta ja kaikesta muusta mistä valehtelee. ei tuosta ole lapsia kasvattamaan
Tai ehkä vaan on kyllästynyt väittelemään elämäänsä kyllästyineiden palstamammojen kanssa joka ikisestä asiasta.
--
Oikeesti mietin mitä te tästä saatte? Joo joo on julkinen profiili ja kaipaa huomiota - ja sitähän te annatte. Mutta miksi käytätte näin paljon aikaa ja vaivaa jonkun toisen ihmisen elämän ruotimiseen? En tajua.
Toinen asia mitä en tajua, on se että miksi ihminen jatkaa askeilua ja päivityksiä vaikka harvoin saa positiivista palautetta. Huomioriippuvainen kenties.
--
Ruokitte toinen toisianne.
Ei mulla muuta :) ihmettelen vain.
No huomiota se haluaa ja sitähän me annamme.
Ei minuakaan tämä kiinnostaisi jos kyseessä ei olisi lapset tai eläimet.
Jos c ja j elelisivät kahdestaan omissa touhuissaan niin minulle yksi ja sama. En jaksaisi vaivautua näitä lukemaan.
Vieläkö nuorimmainen asuu kotona näillä vai onko muualla? Tietääkö kukaan?
Mitä eilisissä ketjuissa oli kun ne piti taaa poistaa?
Nyt on taas melkoisia juttuja askissa. Amerikan matkaa, kirurginveitsi pyllyä ja pikku-J:n kehittymisiä..
Katoiko muuten kukaan sitä Pohjantähden alla jaksoa lastensuojelusta? Jossa pariskunta itki kun oli lähtenyt lapsi kiireelliseen sijoitukseen - jota saivat kerran viikossa nähdä - koska äiti oli vähän relannu pilven reunalla ja isällä rikostausta? Ja sitte tältä pariskunnalta ei muka otettaisi pois. Näkee kans kerran viikossa, ja kuulee kehittymiset yms. Toivottavasti.
No on teilläkin typerät huvit! Seuraatte joitain huumehörhöjä?! Onko oma elämä niin tylsää, vai saako se sen oman tylsän elämään tuntumaan ihan ok.lta?
Oikeesti miksi joitain ihmisiä kiinnostaa seurata tuollaista sairasta menoa? Kertokaa.
Ottanut itseään niskasta kiinni, lapsen kanssa elävät, case closed
Vierailija kirjoitti:
No on teilläkin typerät huvit! Seuraatte joitain huumehörhöjä?! Onko oma elämä niin tylsää, vai saako se sen oman tylsän elämään tuntumaan ihan ok.lta?
Oikeesti miksi joitain ihmisiä kiinnostaa seurata tuollaista sairasta menoa? Kertokaa.
En tiedä miksi. Mutta seuraan silti säännöllisen epäsäännöllisesti. Mun elämä ei ole tylsää, tai sitten se on kuolettavan tylsää, mihin sitä vertaa? Oma elämä ei tunnu yhtään paremalta, trust me!
Ehkä olen vain utelias?
Mulle tuli vähän shokkina toi et C jakaa jalkakarvansa niin reippaasti somessa :D ei sillä et niissä ois mitään luonnotonta tms, mut mulle C tuli tutuksi ihan helvetin laitettuna ja tällättynä, super super naisellisena tyyppinä! Siihen mielikuvaan ei vaan istu :D olinpa väärässä
Vierailija kirjoitti:
Varmaan käsiteliin C:n, A:n ja K:n huumesekoiluja sekä R:n ja D:n keskinäistä homostelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan käsiteliin C:n, A:n ja K:n huumesekoiluja sekä R:n ja D:n keskinäistä homostelua.
Nyt vedät hatusta
On mennyt C aika hiljaiseksi . onkohan tajunnut että on oikeasti jäänyt kiinni valehtelusta,kuvien muokkaamisesta, j:n sijoituksesta ja kaikesta muusta mistä valehtelee. ei tuosta ole lapsia kasvattamaan