Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset naiset kulkevat leuka pystyssä thaimaassa?

Vierailija
15.01.2017 |

Thaikku nainen päihittää suomalaisen naisen feminiinisyydessä, naisellisuudessa ja miehen huomioinnissa 100-0. Eivät ole yhtä ylimielisiä ja femakkomaisia niin kuin suominaiset. Itseä aina huvittaa kun suominaiset tulevat tänne thaimaahan ja luulevat olevansa jotain euroopan omistajia :D

T. Pattayalla puolet vuodesta asuva herrasmies

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitte pitäs kulkea?

Vierailija
2/16 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo herrasmies oli tosi hauska :D :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten erotat sen Suomi-naisen katukuvasta esim. britistä, virolaisesta, norjalaisesta, saksalaisesta tai hollantilaisesta? 

Vierailija
4/16 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja thaikkunainen fuulaa sua linssiin 100-0. Nauraa lähettäessään rahaa sukulaisilleen viidakkoon. Ihan toinen ilme naamalla kun pääsi käännät. Truu loov. Loov juu veri long taim.

Vierailija
5/16 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit asua siellä ihan hyvin koko vuodenkin

Vierailija
6/16 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen Thaimaassa kuten muuallakin, ihan normaalilla itseluottamuksella.

Vierailija
7/16 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo kerta asut puolet vuodesta siellä, niin miksi sinua enää kiinnostaa Suomen asiat? Vai onko itsetuntosi kenties niin heikko, että sinulla on tarve nostattaa sitä haukkumalla muita? Onko äitisuhteesi jotenkin vauroitunut?

Vierailija
8/16 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos kulkee leuka alas päin, tulee kaksoisleuka.

Vierailija
9/16 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi näyttää siltä kun olen niitä paikallisia 30 cm pidempi :( ja vaaleat pitkät hiukset eli leuan asento ei näy aina.

Anteeksi jos joku kokee minut ylpeänä. Suomalaisuudesta olen kyllä ylpeä.

Vierailija
10/16 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän thaimaassa ole naisia? Jotain täysin rinnattomia lattapeppuisia olentoja oon siellä nähnyt. 

Vierailija
11/16 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuljen aina katse maassa. Myös suomessa.

Vierailija
12/16 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän thaimaassa ole naisia? Jotain täysin rinnattomia lattapeppuisia olentoja oon siellä nähnyt. 

Ja munallisia "naisia".

Vierailija
13/16 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastelevat palmuja

Vierailija
14/16 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea kysymys olisi miksi se ilme muuttuu norsuviruksi Suomessa?? Onhan täällä kauhea ilmasto, mutta elämää me silti elämme!

Vierailija
15/16 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaikku nainen päihittää suomalaisen naisen feminiinisyydessä, naisellisuudessa ja miehen huomioinnissa 100-0. Eivät ole yhtä ylimielisiä ja femakkomaisia niin kuin suominaiset. Itseä aina huvittaa kun suominaiset tulevat tänne thaimaahan ja luulevat olevansa jotain euroopan omistajia :D

T. Pattayalla puolet vuodesta asuva herrasmies

Suomalaiset naiset ovat Euroopan omistajia. Toki me saamme kulkea ryhdikkäästi, koska me olemme päteviä, ammattitaitoisia itse itsemme elättäviä ihmisiä. Meidän ei ole pakko miellyttää ja passata  miehiä  jotta tulisimme toimeen ja   sehän sinua kotitöitä osaamatonta risoo niin että käyt 6kk vuodesa Thaimaassa porsastelemassa ja sekaantumassa alaikäisiin. Ilmankos suomalaiset nainen ei sua huolikaan. Herrasmieheksi sua ei voi kutsua vaan olet sinuun alisteisessa asemassa olevia nuoria naisia hyväksikäyttävä sika.Yäk.Muinaisjäänne.

Vierailija
16/16 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on tottunut että thainaisen leuka on miehen nivusten korkeudella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme