Kävikään mieheni vieraissa?
Eilen mieheni haukkui minut julkisesti kaupungilla, koska poikani ei halunnut tehdä lumitöitä (iso piha). Huusi minulle muutenkin kahdesti, kun olimme lähdössä kaupungille sekä lisäksi kun ajoimme ruokakauppaan. Syynä kuulemma kun "vittuilin". En kyllä mielestäni.
Tulimme kotiin, aloin hoitamaan vauvalle ruokintaa ja päikkäreitä. Mies nyreili, koska joutui laittamaan ruokakassit jääkaappiin ja tekemään ruokaa. Söimme kuitenkin hyvässä hengessä. Ruoan jälkeen meni saunaan sanomatta mitään. Sen jälkeen olin lasten kanssa 1/2h heidän huoneessaan, hän istui yksin olohuoneessa. Kun menin olohuoneeseen, mies oli mennyt yläkertaan katsomaan telkkaria (tv:n äänistä päätellen). Jossain vaiheessa kuulin, että mies kolisteli eteisessä. Kymmeneltä huhuilin miestä, ei löytynyt koko talosta. Soitin kahteen otteeseen, ei vastannut.
Sara
Jatkuu...
Kommentit (24)
Huolensa itse kullakin 😂
Kytätä jos pesee alapäätään
Minäkin pesen joka päivä vaikken ole käynyt vieraissa enkä tutuissa
Vierailija kirjoitti:
Ja tuollaisten kanssa te elätte parisuhteessa ja ihmettelette täällä.
Ja tuollaisten takia luullaan, että kaikkien muidenkin miehet ovat samanlaisia...
Mitä mies selitti? Vaadi häntä kertomaan!
Epäilen, että miehellä on luonnehäiriö. Se saa aikaan riidan ihan mistä vaan. Nykyisin en viitti mennä riitoihin mukaan, se huutaa mut vaan maantasalle. Niin ja ne alushousut kastuu kun istuu pöntöllä ja pesee alapäätä ja ne alkkarit on vedetty reisien kohdalle alas. Silloinhan se takapuolen kohta on siinä ekana kastumassa. Ilmeisesti se jätti ne alkkarit siihen, että huomaisin, että on pessyt alapäänsä. Että epäilisin häntä pettämisestä.
Vieläkin on yläkerrassa, mielenkiinnolla ootan mitä sanoo tai tekee kun alas tulee.
Sara[/quote]
Valitettavasti me miehet ei pestä kullia tuolla tavalla istuen pöntöllä, vaan seisaaltaan lavuaarin vieressä.