Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako naiset oikeasti edes seurustella?

Vierailija
14.01.2017 |

Mitä miehenä oon seurannut, niin mun mielestä ainoa asia mitä nainen tarvii on lapset, ystävät ja lemmikit. Ne saa siitä tarpeeksi sosiaalista stimulaatiota. Mies on toki bonus varsinkin rahan suhteen tulee, mutta muussa tapauksessa ei niin tärkeä, että kokisi tärkeäksi seurustella.

Mun mielestä taas miehelle seksi ja rakkaus on paljon tärkempää ja niille sinkkuus on paljon vaikeampaa. En usko, että sisimmillään enemmistö naisista haluaa seurustella varsinki 30v jälkeen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua lapsia enkä miehen rahoja. Ainoa syy miksi alkaisin seurustelemaan on seksi.

Vierailija
2/9 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tarvitsevat miestä vain kohentamaan naisen elintasoa ja mahdollistamaan naisen materialistisen elämäntavan. Itse miehestä itsestään nainen paskat välittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suurin syy seurustelusuhteen aloittamiseen ole naisillekin rakkaus. Ja seksi rakastamansa ihmisen kanssa on tärkeää. Jos rakkaus puuttuu, ei seurustelussakaan ole mitään järkeä. 

Vierailija
4/9 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaan aina hankala rakastua,niin ei siitä seurustelusta sitten tule mitään..en voi seurustella miehen kanssa ketä en rakasta.

Vierailija
5/9 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan tarvitse lapsia mihinkään.

Ystäviä ja miestä tarvitsen, mutta kun en ole 20v blondi fitness-vartalolla,

Vierailija
6/9 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan seurustella mutta en kykene olemaan suhteessa, koska olen vakavasti masentunut. Eikä minua kukaan ole koskaan aiemminkaan huolinut, en yksinkertaisesti ole nainen, johon miehet tuntisivat romanttista vetoa. Eli ei minulla ole muuta vaihtoehtoa kuin jatkaa elämää yksin, ei sinkkuuteen kuitenkaan kuole. Näen että näin on paljon parempi kuin vaikkapa keskinkertaisessa -tai onnettomassa suhteessa.

Vierailija
7/9 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tarvitsevat miestä vain kohentamaan naisen elintasoa ja mahdollistamaan naisen materialistisen elämäntavan. Itse miehestä itsestään nainen paskat välittää

Mitä kukaan mies tuollaisesta suhteesta saa? Haluaisitko sinä olla parisuhteessa tuon kaltaisen naisen kanssa vai olisiko sittenkin sinkkuna mukavampaa?

Vierailija
8/9 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen enemmän yksityinen ja intiimi kuin sosiaalinen. Haluan läheisyyttä, kumppanuutta ja seksiä, kaikkea tasapuolisesti ja samalta ihmiseltä. Tämä voi toteutua vain sitoutuneessa parisuhteessa. Muut ihmissuhteet jättää aina jollain merkittävällä tavalla kylmäksi.

Vierailija
9/9 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan tarvitse lapsia mihinkään.

Ystäviä ja miestä tarvitsen, mutta kun en ole 20v blondi fitness-vartalolla,

Tuoko estää seurustelun?