Kokemuksia vähänkäytetty.fi nettikirpparista?
Kommentit (7)
Olen laittanut sinne myyntiin vaatteita ja toimii todella hyvin. Helppo ja vaivaton.
Myyjänä mulla kokemusta ja kaikki sujunut niin kuin pitääkin.Mun mielestä tosi kätevää kun kerralla saa isomman satsin tavaraa pois nurkista ja toisaalta ostajana voi shoppailla kuten muissakin nettikaupoista,eli yksillä postikuluilla saa paketin.Ostajana ei kokemusta.
Mikä on tehnyt kauppansa ja millä hintaa?
Katselin tuotteita ja nauratti kun joku myi Ikean kuolalappuja 2 kpl 6.90 (Ikeassa 3 kpl 3.99)...Ja Lidlin hupparia 11.90 (Lidlissä 6.90)...
Luin otsikosta "väärinkäytetty.fi kirppari". Dildona käytetty karhupumppu lähtee uuteen kotiin huokeaan kahden euron hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tehnyt kauppansa ja millä hintaa?
No esimerkiks aidon nahkatakin möin jollain 20 eurolla. Suhteellisesti varmaan toi 20 e on kova summa kirppikselle, mut kun oli sellanen laadukas takki, niin meni tuolla nopeesti. Muuten pistän oikeesti kirppishintoja, jotain 1-5 e. Pidän myös ostajan kannalta sen mielessä, et mun hintaan tulee vielä se 1,90 päälle eli jos haluun saada kaupaksi, laitan silleenkin järkihinnan. Ja yritän tsekkaa myös alkuperäisen hinnan, että ei tuu noita kuolalappujuttuja :D Paljonko muuten teidän mielestä on hyvä kirppishinta alkuperäsestä? 70, 50 vai 30 prossaa?
Olen kaksi kertaa tilannut. Ihan jees, ei mitään valittamista.