Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet.....

Vierailija
13.01.2017 |

Ei niitä ymmärrä.

Mies ottaa ensitreffien jälkeen yhteyttä ja kysyy fiiliksiä. Sanoo itse että "ihan hyvä fiilis jäi vaik ollaanhan me aika erilaisia". Mä kyllä ymmärsin ton ettei kolahtanut tarpeeksi. Olisin odottanut jotain positiivisempaa kommenttia kun itse kerta otti yhteyttä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat positiivisemmalla? Mielestäni tuo oli ihan kiva kommentti.

Vierailija
2/7 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin odottanut jotain positiivisempaa kommenttia kun itse kerta otti yhteyttä.

Hän odotti sinusta jotain muuta kuin olit. Kurja juttu, mutta toisaalta sama olisi voinut käydä tälle miehellekin ihan yhtä lailla. Nokka ylös rinnasta ja eteenpäin, ehkäpä nyt olisi puolestasi sinun aika ottaa yhteyttä johonkuhun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin odottanut jotain positiivisempaa kommenttia kun itse kerta otti yhteyttä.

Hän odotti sinusta jotain muuta kuin olit. Kurja juttu, mutta toisaalta sama olisi voinut käydä tälle miehellekin ihan yhtä lailla. Nokka ylös rinnasta ja eteenpäin, ehkäpä nyt olisi puolestasi sinun aika ottaa yhteyttä johonkuhun?

En kyllä yhtään ymmärrä tätä kommenttia?

Vierailija
4/7 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseli silti vielä eilen oonko jo nukkumassa, mitä teen illalla yms...

Eli onko kiinnostunu vai ei tollasen "ollaanhan me aika erilaisia" kommentin jälkeen?? Hämmentävää taas tämä miehen logiikka.

Vierailija
5/7 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla kiinnostunut, mutta varoo sanojaan ja antamasta itsestään liikaa..

Vierailija
6/7 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa pitää yhteyttä jos pimppiä siunaantuisi, mutta toi tuolla kommentilla esille ajatuksensa siitä, että mitään vakavampaa ei kanssasi mieti.

Vierailija
7/7 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa pitää yhteyttä jos pimppiä siunaantuisi, mutta toi tuolla kommentilla esille ajatuksensa siitä, että mitään vakavampaa ei kanssasi mieti.

Niin ollaan siis molemmat naimisissa, unohtui mainita. Että ei tässä hirveen vakavasta olla edes puhuttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi