Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyykö minun tässä tilanteessa antaa kusipää-exän koru takaisin?

Vierailija
13.01.2017 |

Erosimme riitaisasti n. kuukausi sitten. Syynä oli se, että hänellä oli suhde toiseen naiseen. Ex-poikaystävä oli antanut tälle naiselle minun koruni n. 150€ arvoisen muka itse ostamana lahjana itseltään. Ex oli kuitenkin unohtanut minun luokseni oman korunsa n. 100€. Ilmoitin että aion pitää sen ja saavat pitää tuon minun koruni kun ei jaksa mihinkään oikeusjuttuihin alkaa.

Ex vaatii nyt että minun täytyisi palauttaa hänen korunsa enkä kuitenkaan saisi omaani takaisin. Oikeusjuttuja ei kumpikaan nyt jaksaisi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna periksi. Sanot vaan, että saa korunsa vaihtarina, piste.

Vierailija
2/7 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäsi on anastanut sinulta korun, ja antanut sen toiselle -> näpistys ja kätkemisrikos.

Sinä pidät exäsi uuden naisen korun, joka tältä unohtunut -> kavallus.

Jos nyt vaan luovutatte korunne puolin ja toisin takaisin taikka korvattu ne rahallisesti niin ei tarvitse oikeuslaitoksen tai poliisin resursseja tuhlata moiseen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä pidät exäsi uuden naisen korun, joka tältä unohtunut ->

Miten ihmeessä päättelit näin?

Vierailija
4/7 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita uudelle naiselle että lahja on varastettu sulta

Vierailija
5/7 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin exän korun ja kätkisin sen niin hyvin ettei sitä löydä kuin minä itse. Jos ex palauttaisi oman koruni, niin saisi myös omansa takaisin. Jos vetää asian oikeuteen niin siellä sitten tavataan, itse en lähtisi oikeusjuttua asiasta tekemään.

Vierailija
6/7 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat muutaman vuoden että täytät 18v ja sitten unohdat koko jutun.

Vierailija
7/7 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan iloisesti, että annat sen heti kun tuo sinun korusi takaisin tai korvaa sen rahallisesti. Älä vaan taivu tuollaiselle ääliölle!