Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverin pakkomielle hipelöidä palovammaani ja toistella kuinka ällöttävä se on

Vierailija
13.01.2017 |

Töissä eräs n. 40v mies, vähän yksinkertainen näin kauniisti sanottuna. Siivoaa meillä ja itse olen tarjoilija/kassa. Itse olen nuori nainen 25v

Aina kun on tilaisuus, kun vaikka kumarrun nostamaan lattialta jotakin, hän työntää kätensä paidan ja essun alle (selkäpuolelle/kylkeen) ja yrittää tunnustella arpea niin paljon kuin pystyy. Arpi on siis vanha, 20 vuotta sitten sattunut palovamma, kooltaan n. 30cm *40cm.

Silloin kun kaikki halasivat minua töissä syntymäpäivänäni, tämä mies käytti heti tilaisuuden hyväkseen ja halatessaan hieroi/silitti arpea. Yrittää joskus nostaa paitani helmaa selkäpuolelta huomaamattani.

Ei hän tietenkään onnistu sitä tekemään kun 2 sekunnin pätkiä kun puolustaudun ja kiellän, mutta silti tämä on ikävää ja minua ahdistaa. On myös kommentoinut minulle koskettelun jälkeen "sehän on kuin liskon nahka ja inhottava" tai "ei tuo ole ihmisen iho"

En usko että mitenkään seksuaalisessa mielessä kokeilee, ei ainakaan vaikuta siltä. Mitä voin tehdä? Ensimmäinen työpaikka enkä haluaisi heti valittaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei todellakaan ole sopivaa ja ymmärrän hyvin, että ahdistaa. Olisiko mahdollista jutella jollekin ylemmälle taholle, esimiehelle? 

Vierailija
2/14 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa just luin? Onpa oksettava työkaveri, ei normaali toista kunnioittava ihminen tee noin koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkee kätensä paitasi alle? Oletko tosissasi? Onko tämä joku provo?

Tietääkseni jokaisella on oikeus koskemattomuuteen, en ikimaailmassa suostuisi moiseen ja tasan tekisin valituksen.

Vierailija
4/14 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö mistä se edes on saanut tietää että sulla on joku iso palovamma jos se kerran on paidan alla? Röntgenkatseko sillä oli?

Vierailija
5/14 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä joku "tukihenkilö" töissä? Jos on niin onko tietoinen tilanteesta? Kerro asiasta joka tapauksessa esimiehelle, ei tuollaista tarvitse kestää.

Vierailija
6/14 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tuntua tykkäävän palovammoista ja arvista.

No toteuta hänen toiveensa ja "vahingossa" kaatuu kahvinkeitin, pata, pannu täynnä kuumaa nestettä tai öljyä.

Loppuu se hemmetin hiplaus.

Vierailija
7/14 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö mistä se edes on saanut tietää että sulla on joku iso palovamma jos se kerran on paidan alla? Röntgenkatseko sillä oli?

'

Halusi kerran hieroa hartioitani ja sanoin että se on ok, yhtäkkiä kiskaisi paidan ylös niin että arpi näkyi. Näyttää päällepäin ihan tervejärkiseltä niin en osannut varautua tuollaiseen. Silloin se kiinnostus arpeeni heräsi. Nykyään puen työpaidan alle pitkän topin mutta usein tulee kuuma kun työpisteeni sijaitsee lähellä kuumia helloja ja levyjä. Tämä ei ole provo, jos tästä nyt joku sellaisen mielessään saa.

Ap

Vierailija
8/14 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais varmaan työnantajalle mainita asiasta.

Vierailija
9/14 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomauttanut näpelöijää,se näpelöinti on ahdistelua ja vapaudenriistoa jossakinmäärin.Vapaudenriistosta voi ratpsahtaa "häkkiä".

Vierailija
10/14 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattais varmaan työnantajalle mainita asiasta.

Heti ja ehdottomasti ilmoitus lainvalvojille.

Vierailija
11/14 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu oot säki varmaan vajaa. Ihan vaan kun annat työkaverin hieroa harteitasi koska pyysi ja sen jälkeen kiskoi paitasi ylös ja olit vaan että it's fine. Hohhoijaa.

Vierailija
12/14 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Mikä tohon nyt auttais. Mulla eräs aina rinnoissa kii, ja huusin suoraa huutoa irti ja lopeta. Ei auttanut. Niin vaikee ees selittää, miten tollanen voi luulla olevansa ihan ok. En voinu mitään.

Vierailija
13/14 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että oli virhe pyytää täältä apua, viitaten viestiin 12. Pomo on tehnyt hyvin selväksi että häntä ei kiinnosta. Varsinkaan mikään, mitä joku ilman palkkaa oleva siivooja täällä tekee.

Ao

Vierailija
14/14 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että oli virhe pyytää täältä apua, viitaten viestiin 12. Pomo on tehnyt hyvin selväksi että häntä ei kiinnosta. Varsinkaan mikään, mitä joku ilman palkkaa oleva siivooja täällä tekee.

Ao

Jos pomoa ei kiinnosta niin raportoi työsuojeluun ja pomonpomolle. Niinku niin pian kuin voit.Oikeasti. Esimiesasemassa olevan pitää puuuttua asiaan.Se on sen vastuulla ettei alaisia lääpitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi