Jaha, poikani toi tyttöystävänsä näytille, petyin.
Pojan ensimmäinen tyttöystävä kyseessä. Viimeiset pari viikkoa ei ole hän muusta puhunutkaan. Ovat molemmat 18-vuotiaita ja käyvät samaa koulua. Olin saanut todella positiivisen kuvan tytöstä, joka murskaantui täysin kun näin tytön. Kädet täynnä tatuointeja, naama täynnä metallia, täysin mustat vaatteet. Oli kaiken lisäksi todella ujo ja hiljainen. Tuli kuitenkin tervehtimään minua kerran... En tiedä miten suhtautua. En haluaisi olla tuomitseva, mutta kuva, jonka sain tytöstä hänet nähtyään oli todella kehno. En ymmärrä, miksi komea älykäs 18-vuotias poikani olisi moisen tytön kanssa.
Kommentit (26)
Aloittaja kävi alapeukuttamassa kaikkia poikansa ulkonäköä ja mainioutta kyseenalaistavia kommentteja 😂
Meilläkin oli tuollainen gootti. Oli yllättäen muuttanut pojan asuntoon. Tyttö hassasi pojan koko säästötilin. Onneksi asunto oli meidän nimissä. Onnea kesti vain muutaman kuukauden. Kyllä tuommoseen voi puuttua. Onneksi poika järkiintyi , sai apua kavereiltaankin ulosheitossa. Kyllä näitä on molemmin puolin sinisilmäisille, baareissa päivystävät uhrejaan, etsivät kai sellaisia varakkaamman oloisia, kukas rahaton nyt Itiksen köyhää kaipais. Kallion baareissa myös päivystävät. Halusi vain asunnon, ruokaa ja siideriä. Ei edes aamuisin vaivautunut nousemaan makkarista.
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin oli tuollainen gootti. Oli yllättäen muuttanut pojan asuntoon. Tyttö hassasi pojan koko säästötilin. Onneksi asunto oli meidän nimissä. Onnea kesti vain muutaman kuukauden. Kyllä tuommoseen voi puuttua. Onneksi poika järkiintyi , sai apua kavereiltaankin ulosheitossa. Kyllä näitä on molemmin puolin sinisilmäisille, baareissa päivystävät uhrejaan, etsivät kai sellaisia varakkaamman oloisia, kukas rahaton nyt Itiksen köyhää kaipais. Kallion baareissa myös päivystävät. Halusi vain asunnon, ruokaa ja siideriä. Ei edes aamuisin vaivautunut nousemaan makkarista.
Ja nyt sä sitten yleistät, että KAIKKI gootit on samanlaisia? Mä olin teininä lävistetty punkkarinuori, nyt ihan korkeakoulutettu ja johtoportaassa. Nuorena oli helppoa ja ihanaa, kun sai ilmaista itseään pukeutumisella, tänä päivänä sitä joutuu ahtautumaan tylsään muottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt sä sitten yleistät, että KAIKKI gootit on samanlaisia? Mä olin teininä lävistetty punkkarinuori, nyt ihan korkeakoulutettu ja johtoportaassa. Nuorena oli helppoa ja ihanaa, kun sai ilmaista itseään pukeutumisella, tänä päivänä sitä joutuu ahtautumaan tylsään muottiin.
Jep! Samoin olin minäkin nuorena mustahiuksinen ja lävistetty metallinuori.. Olin myös erittäin ujo ja hiljainen (miksiköhän ihmeessä tämäkin ominaisuus ap:ta vaivaa).
Nykyään tuiki "tavallinen" työssä käyvä perheen äiti. Edelleen olemme yli 10vuotta "goottiajoista" myöhemmin mieheni kanssa yhdessä.. ärsyttävää yleistämistä.
Kasva ap aikuiseksi ja anna tytölle mahdollisuus. Et tiedä hänen taustoistaan mitään.. Huoh.
T. Nainen 27v.
Laitapa kuvaa siitä "komiasta" pojasta ja anna raadin päättää. Jokaiselle mammallehan se oma pikkukultanussukka on se komein ja fiksuin pikkuprinssi.
Kuvottavaa miten arvostelet tytön ulkonäköä ja UJOUTTA.
Hyppää jostain riittävän korkealta alas pikkusieluinen paska, kiitos.