Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vila & rasvapurkkimyyjistä tuli mieleen Lontoon Victoria's Secret

Vierailija
13.01.2017 |

Kävin siellä joskus parikymppisenä ja hertsileidi mitä meininkiä. Etsin rintaliivejä ja sanoin myyjälle että katselen vain, niin tällä oli mittanauha jo valmiina kädessä ja alkoi vain mittaamaan tissieni ympärystä. Kaiken myyjän sanoman kuuli varmasti kymmenen muutakin. Oli vähän ahdistavaa. Alkoi sitten kaivamaan sopivia rintaliivejä ja seuraava rumba alkoikin sovituskopissa. Myyjät sanoivat, että näytäthän kun olet saanut ne päälleesi. Ei ehtinyt minuuttiakaan kulua kun tunkevat koppiin katsomaan. Se oli hirveää ja en ole sen jälkeen liikkeessä käynyt :D Tai vaikuttaa siihen varmasti ikäkin.

Toisaalta hyvä, että saat heti apua ja sinulle löydetään tarvittaessa hetkessä oikean kokoiset liivit. Mutta VS on ehdottomasti toinen paikka, jossa avusta kieltäytyminen haihtuu taivaan tuuliin ennen myyjä korviin kantautumista. En tiedä tekevätkö tosiaan enemmän voittoa tuolla kikalla, mutta minua se ainakin alkaa lähinnä ärsyttämään ja saa poistumaan liikkeestä. Olen tietysti vain yksi otos ja tällainen tyypillinen varautunut suomalainen vieraampien kesken ;) En todellakaan ymmärrä miten suomalaisten varautuneisuutta yleisesti mollataan. On niin paljon parempi olla ylisosiaalinen, aina pirteä, jakaa henkilökohtaisetkin asiat ilomielin kaverin kummin tädin kanssa ja liibalaaba. Kutsun sitä itse tekopyhyydeksi.

Missä te olette saaneet "Vilamaista" tai "VS:mäistä" palvelua? Koetteko sen hyvänä asiakaspalveluna kielloista huolimatta vai lähinnä vaivaannuttavana ja luotaantyöntävänä? Toki käskyt tulevat työntekijöille ylemmältä taholta, se on varmasti kaikkien tiedossa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin Lontoon Vs:ällä tuli myyjä käsiksi kun hänen mielestään minun paitani oli huonosti vaikka se oli leikkaukseltaan vähän erillainen kun normi paita joten ei ihan tavalliselta näyttänytkään :D en muutenkaa ymmärrä miten toi oli kohteliasta asiakaspalvelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi