Kuinka usein lihavat syövät herkkuja?
Kommentit (35)
Kuinka usein hoikat syövät herkkuja?
Tämä lihava syö suunnilleen joka toinen päivä.
Ihan koko ajan, aina ja jatkuvasti.
En juuri koskaan. Kun on kerran lihonut, reilut annokset terveellistä ruokaa riittävät pitämään painoindekseni 30 hujakoilla. Ja harrastan myös liikuntaa päivittäin. Joskus mässäilin, 15 ylimääräistä kiloa tulivat muutamassa kuukaudessa yli kymmenen vuotta sitten.
Ruoallakin voi lihottaa itsensä, ei tarvitse olla herkkuja. Riippuu ihmisestä. Herkuttelen lähes joka päivä ja olen laihtunut lähes 40 kg. Jotkut laihat ihmiset herkuttelevat myös päivittäin ja reilusti eivätkä välttämättä liho.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele lihava.
bmi +30
5/5. Tosi hyvä. Tämä tulee uppoamaan kuin pulla AV-mammaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein hoikat syövät herkkuja?
Söin just 6 tuulihattua ja syön vielä puolet suklaalevystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele lihava.
bmi +30
Minä söin tänään ravintolassa sellaisen suklaaleivoksen. Sitten viimeksi söin uutena vuotena. BMI +30. Enemmän vaikuttaa liikunnanpuute, istumatyö ja oman ajan vähyys pienten lasten kanssa. Jaa mitenkö tähän pisteeseen päästiin? Ihan sillee klassisesti pikku hiljaa kilo vuodessa. Joskus saatiin pari pois, mutta raskausaikana tuli sitten taas pari lisää. Teen 9h päiviä, vuorotyötä ja työmatka 50min, joten en vain ole jaksanut liikkua tarpeeksi siihen päälle, vaikka pitäisi. Joku pulla kerran kuussa kahvin kanssa ei ainakaan minulla ole tähän vaikuttanut vaan nimenomaisesti arkiliikunnan vähyys. Olen aivan poikki.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä? Joka toinen päivä?
Koko ajan, mutta yöllä vain kerran pari
Vierailija kirjoitti:
5/5. Tosi hyvä. Tämä tulee uppoamaan kuin pulla AV-mammaan.
You said it! xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele lihava.
bmi +30
Minä söin tänään ravintolassa sellaisen suklaaleivoksen. Sitten viimeksi söin uutena vuotena. BMI +30. Enemmän vaikuttaa liikunnanpuute, istumatyö ja oman ajan vähyys pienten lasten kanssa. Jaa mitenkö tähän pisteeseen päästiin? Ihan sillee klassisesti pikku hiljaa kilo vuodessa. Joskus saatiin pari pois, mutta raskausaikana tuli sitten taas pari lisää. Teen 9h päiviä, vuorotyötä ja työmatka 50min, joten en vain ole jaksanut liikkua tarpeeksi siihen päälle, vaikka pitäisi. Joku pulla kerran kuussa kahvin kanssa ei ainakaan minulla ole tähän vaikuttanut vaan nimenomaisesti arkiliikunnan vähyys. Olen aivan poikki.
Kannattaisi lisätä kasviksia, syödä säännöllisesti ja kiinnittää huomiota annoskokoihin. Olen laihtunut vuodessa noin 10 kg ja syön usein herkkuja.
Jos lihavilta kysytään: ei koskaan. Syövät vaan salaattia ja sitäkin niukasti.
Aamusta iltaan tietenkin, ootko tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele lihava.
bmi +30
Kannattaisi lisätä kasviksia, syödä säännöllisesti ja kiinnittää huomiota annoskokoihin. Olen laihtunut vuodessa noin 10 kg ja syön usein herkkuja.
Miksi syöt herkkuja?
Joka päivä, eli siis huomattavasti useammin kuin "oikeaa ruokaa" tai "lämmintä ateriaa" monesti päivä hurahtaa ohi aamujugurtilla, lounaspullalla ja limulla ja iltapalaksi jätskiä. Eihän tästä ruokavaliosta mitään kuituja tai vitamiineja saa, mutta aina ei vaan jaksa arkena panostaa syömiseen.
No riippuisko vaikka ihan ihmisestä.