Miten kertoa puolisolle, että olen ihastunut salilla tapaamaani timmimpään naiseen
Nyt sitten se tapahtui, ja kävimme treenin jälkeen kahvilla. Nainen on myös soittanut minulle muutamana iltana, ja olemme keskustelleet pitkiäkin aikoja. Jotenkin nyt pitäisi kertoa naiselleni, että missä mennään. Reaktio vaan tulee olemaan luultavasti melkoinen, että en tiedä uskaltaako tässä suutaan avata.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
No jätä viestillä? Ihan vaan kirjoitettu lappu jääkaapin oveen tai sitten txt-viesti. Ei se ole sen vaikeampaa!
Minutkin jätettiin ihan tekstiviestillä kun olin sairaalassa sydänleikkauksen jälkeen. Viesti oli ihan yksinkertainen " Joo hyvästi. JA ÄLÄ SOITA! "
Niin olimme olleet yhdessä sen 12 vuotta...
Jättäjä oli nainen. Minä miehenä sitten jäin kuin se kuuluisa nalli kalliolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jätä viestillä? Ihan vaan kirjoitettu lappu jääkaapin oveen tai sitten txt-viesti. Ei se ole sen vaikeampaa!
Minutkin jätettiin ihan tekstiviestillä kun olin sairaalassa sydänleikkauksen jälkeen. Viesti oli ihan yksinkertainen " Joo hyvästi. JA ÄLÄ SOITA! "
Niin olimme olleet yhdessä sen 12 vuotta...
Jättäjä oli nainen. Minä miehenä sitten jäin kuin se kuuluisa nalli kalliolle.
Ja tietenkään MITÄÄN ennakkovaroituksia et ollut saanut tai huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Eli tuolta pohjalta olet valmis lähtemään toisen matkaan? Menehän siitä sitten jo, mitäs sitä enempää mietiskelemään ja vanhoja hauskoja aikoja jahkailemaan, historia on historiaa ja turha sitä sinun on enää ikinä miettiä! Naisesi ei ole koskaan ollut sinun, etkä sinä hänen, joten anna naisellesi mahdollisuus etsiä ihana mies itselleen. Tuskinpa hän sinua kovin montaa minuuttia miettii, voi olla lähinnä helpottunut ettei hänen tarvinnut sinua pois potkia.
En usko, kuulostaa siltä että nainen on selkeästi alempaa tasoa kuin mies. Todennäköisesti ottaa eron säälittävän raskaasti ja jää nyyhkyttämään perään ja ehdottelemaan että eikö voitaisi vielä koittaa tms.
Noin toimiva mies ei ole kummoinen - anna ihmeessä naisellesi mahdollisuus parempaan.
Sano, että on niin erilainen musiikkimaku, että ero tulee
Noniin. Asiat alkavat korjaantua hiljalleen. Soitin ensin eräälle ystävälleni ja kyselin mitä tehdä. Sanoi, että pakko on jossain vaiheessa kertoa. Sen jälkeen soitin tälle uudelle naiselle ja keskustelin hänenkin kanssaan (tietää tilanteeni jo ennestään). Kahvilassa hän antoi jo ymmärtää, että haluaa kanssani olla. Sitten sanoin nykyiselle (tai no nyt entinen jo) kumppanille, että käyn lenkillä ja sitten jutellaan. Pohjustin hieman, että jotain ei niin kivaa asiaa tiedossa. Tulin äsken kotiin ja juteltiin. Yllättävän kevyesti otti tilanteen. Ilmeisesti itsekin on huomannut, että tästä jutusta ei olisi tullut mitään. Huomenna jutellaan lisää. Nukun ensi yön sohvalla. Helpottunut fiilis, kun ei tarvitse salailla. En sanonut naisesta mitään muuta, kuin että sellainen toinen nainen nyt on.
aloittaja
Sanot vaan että haluat erota, olet löytänyt ihmisen johon haluat tutustua paremmin ja ymmärsit samalla, että tämä nykyinen suhde ei ole enää se, mitä haluat.
Elämä on!