Miksi te olette niin VAIKEITA IHMISIÄ?
Jos kirjottaa jonkin viestin vähän huolimattomasti, niin te etsitte porsaanreiät ja paneudutte niihin ja itse asia jää suurimmaksi osaksi käsittelemättä eikä aloittajakaan voi siihen palata, koska sitten te huudatte "MITÄ HELVETTIÄ JANKKAAT?!" Jos erehtyy kommentoimaan porsaanreiän löytynyttä ihmistä (selittää rautalangasta) niin silloinkin sanotte "Älä jankkaa tommosesta yksityiskohdasta!"
Mitä teen väärin?
Kommentit (16)
Tällä palstalla suurin osa on jollain tapaa vaikeita. Mielensäpahoittajat, besserwisserit, olkiukkoilijat, trollit, vakavasti mt-ongelmaiset ja muut möröt pitävät täällä aivan omia kokoontumisajojaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kirjoitat huolimattomasti.
HÄ?!
Kirjoita paremmin, dorka. Vai mikä on tekosyysi sille, että viestiessäsi itse epäselvästi syyttelet muita vaikeiksi ihmisiksi?
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla suurin osa on jollain tapaa vaikeita. Mielensäpahoittajat, besserwisserit, olkiukkoilijat, trollit, vakavasti mt-ongelmaiset ja muut möröt pitävät täällä aivan omia kokoontumisajojaan.
Tuo kokoontumisajot on kyllä hyvä ilmaus. Mutta en kyllä sanoisi että vaikeita ihmisiä. Ehkä on kysymys paineiden päästöstä. Ja parempi onkin että ne kokoontumisajot pidetään täällä virtuaalimaailmassa eikä pureta jollakin negatiivisella tavalla esim. lähipiiriin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teen väärin?
Kirjoitat täällä?
Ehkä sinun pitäisi etsiä jokin demi tai suomi24 jos täällä on jouduttu jatkuvasti korjaamaan kirjoituksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin tämä.
Itse seurailen tätä palstaa, kun olen töissä ja istun tietokoneen edessä. Harvoin kommentoin, mutta onhan se nyt selvää, että täällä on suurin osa trolleja, mt-ongelmallisia ja mielensäpahoittajanaisia.
Helppo tapa purkaa sitä oman elämän angstia, kun anonyyminä ei tarvitse kirjautua ja voit vaikka omaa trolliketjua syöttää omilla viesteillä.
M27
Huono lapsuus, kontrolliongelmia ja aggressiivisuutta, joita tänne monet tulevat purkamaan elämästään pois netin söyvereihin.
Minä veikkaan näitä syitä.
Anonyymi vapaus, ja foorumi väärällään heitä jotka halajavat palata yläasteelle.
Otat höpöpalstalla kirjoittelun ja kirjoittelijat liian vakavasti?
Vierailija kirjoitti:
Anonyymi vapaus, ja foorumi väärällään heitä jotka halajavat palata yläasteelle.
Viesteistä päätellen yrittävät päästä yläasteelle. Niin uusavuttomia tapauksia täällä välillä tapaa, että he eivät ole voineet selvitä läpi peruskoulusta.
Ilmeisesti kirjoitat huolimattomasti.